۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۷

بدون حضور تنیسورهای خارجی برگزار شد؛

پایان تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا/ میزبانی که مهمانی نداشت!

پایان تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا/ میزبانی که مهمانی نداشت!

رقابتهای تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا که به میزبانی ایران برگزار شد بدون حضور حتی یک تنیسور خارجی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین هفته رقابتهای تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا  ۱۳ تا ۱۷ مهر به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی برگزار شد و در پایان مهتا خانلو در بخش بانوان و عرفان درویش نوری در بخش آقایان به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند. در بخش ۲ نفره نیز سهراب دگمه چین و ماهان میر معزی در بخش آقایان و تیم مهشاد شعیبی و مهتا خانلو در بخش بانوان بخ قهرمانی دست پیدا کردند.

در حالی که با توجه به نام این رقابتها که آسیایی بودن را یدک می کشد انتظار می رفت حداقل چند کشور آسیایی در آن شرکت کنند این مسابقات تنها با حضور تنیسورهای داخلی برگزار شد. نکته جالب تر اینکه حتی داخلی ها هم از این رقابتها استقبال خوبی نکردند و تنها ۳۷ تنیسور د مجموع دو بخش بانوان و آقایان در این رویداد به ظاهر آسیایی شرکت کردند.

سینا ابراهیمیان سرداور این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص عنوان کرد: قرار بود این مسابقات از روز جمعه هفته گذشته قرعه کشی شود که چون به حد نصاب نرسید تعویقی چند روزه داشت و رقابتهای جدول اصلی از روز دوشنبه آغاز شد. ۲۱ تنیسور آقا و ۱۹ تنیسور خانم در این رقابتها شرکت پیدا کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ تنیسور خارجی در این مسابقات شرکت پیدا نکرد گفت: در دوره گذشته این رقابتها خارجی ها هم بودند ولی به نظرم چون فاصله زمانی کمی تا مسابقات غرب آسیا لبنان داریم کشورهای آسیایی نیز در این رویداد شرکت پیدا نکردند. 

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری چنین رویدادهایی در این مقطع زمانی بدون توجه به تقویم فدراسیون جهانی و آسیایی باعث می شود تا رقابتی که از آن حت عنوان رویدادی آسیایی نام می بریم به یک مسابقه درجه چند داخلی تبدیل شود. شاید بهتر باشد مسئولان فدراسیون تنیس که البته در زمینه هایی همچون داوری در سطح بین المللی پیشرفت خوبی داشته اند در میزبانی رقابتهای بین المللی نیز حساسیت و توجه بیشتری به خرج بدهند.

کد خبر 2936845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha