۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷

دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان:

برخی اعراب مجری سیاست های رژیم صهیونیستی هستند

برخی اعراب مجری سیاست های رژیم صهیونیستی هستند

زاهدان- دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان گفت: برخی از کشورهای عربی اسلامی منطقه مجری سیاست های ضد بشری و اسلامی رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ سعید شعبان امروز یکشنبه در گردهمایی علمای شیعه و سنی ایرانشهر اظهار داشت: برخی از کشورهای عربی مصالح خود را با رژیم صهیونیستی گره زده اند و اجرا کننده سیاست های آنان هستند به طوری که باید گفت حکومت این حاکمان بر کشورهای اسلامی بر اساس شرع و دین نیست.

وی افزود: باید به اصل اسلام برگشت و با اعلام برائت از مشرکین در برابر توطئه های سخت و نرم آنان ایستادگی کرد تا بتوان پرچم اسلام ناب محمدی را همواره در سطح بلاد اسلامی و دیگر نقاط جهان به اهتزار در بیاریم.

دبیرکل جنبش توحید اسلامی شرایط منطقه را بسیار حساس و دقیق ارزیابی کرد و با تاکید بر نقش والای جمهوری اسلامی ایران در حل مشکلات منطقه اظهار کرد: تعامل گسترده‌تر دیگر کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی ایران می‌تواند تاثیر به‌سزایی در بهبود شرایط منطقه داشته باشد.

وی با اشاره به توطئه های تفرقه انگیز دشمنان بیان کرد: همه ما باید به قرآن باز گردیم و به ریسمان الهی چنگ زنیم و از اختلاف و مسائلی که موجب به خطر افتادن وحدت می شود پرهیز کنیم.

آزادی مذهبی در ایران مشهود است

دبیرکل جنبش اسلامی توحید اسلامی لبنان گفت: وحدت بین شیعه و سنی در ایران به ویژه منطقه بلوچستان به خوبی مشاهده می شود. زندگی مسالمت آمیز مردم این منطقه در کنار یکدیگر و انجام مراسم دینی و اعتقادیشان بدون هیچ مشکلی، نشان از آزادی در ایران است.

شیخ سعید شعبان گفت: خیر همه مسلمانان در وحدت است و دشمنان به دنبال تفرقه میان امت اسلامی هستند زیرا آنان از اختلافات سود می برند.

دبیرکل جنبش اسلامی توحید اسلامی لبنان یادآور شد: امت اسلامی با تمام مذاهب و اقوامش امتی كامل است زيرا پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) خود الگوی وحدت، انسجام و اتحاد بودند و ما باید به ریسمانش چنگ بزنیم.

کد خبر 2938082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha