۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱

تاخیر ۲۰ ماهه وزارت ورزش در صدور حکم/ نایب رئیس کشتی بلاتکلیف است

تاخیر ۲۰ ماهه وزارت ورزش در صدور حکم/ نایب رئیس کشتی بلاتکلیف است

علیرضا حیدری در حالی نزدیک به ۲۰ ماه عنوان نایب رئیسی فدراسیون کشتی را به دوش می‌کشد که هنوز وزارت ورزش حکم رسمی فعالیت او را صادر نکرده است!

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از حضور رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی و چیدمان همکاران وی در عرصه مدیریتی این فدراسیون، حضور علیرضا حیدری قهرمان نامدار و بااخلاق کشتی کشورمان نیز به عنوان نایب رئیس، موجی از امید و رضایت را در بین اهالی کشتی بوجود آورد. ضمن اینکه تمامی گوش شکسته‌ها از هر گروه و جناح نیز که همواره در بسیاری از موارد با یکدیگر اختلاف نظر داشته و دارند، در کمال تعجب با نایب رئیسی حیدری، هم نظر و موافق بودند و این اتحاد نشان از روزهای طلایی و روشن این قهرمان بزرگ در عرصه مدیریت کشتی داشت.

اما این امید و انگیزه رفته رفته در طول 20 ماه با عدم صدور حکم رسمی از سوی وزارت ورزش، کمرنگ شد، تا جائیکه علیرضا حیدری با توجه به پتانسیل و تجربه مطلوب همچنان در انتظار صدور این حکم، اشتیاق و جنب و جوش ابتدایی خود را از دست داد و باعث شد تا دایره فعالیت‌های خود از لحاظ قانونی در فدراسیون کشتی را نیز محدود و محدودتر ببیند.

علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه بعد از گذشت ۲۰ ماه از حضور حیدری به عنوان نایب رئیس فدراسیون، هنوز چشم انتظار صدور حکم وی از سوی وزارت ورزش هستیم. مطمئنا تا زمانیکه حکم وی صادر نشود او نیز نمی تواند از لحاظ حقوقی و قانونی، مسئولیت برخی اقدامات و برنامه ها را بر عهده بگیرد، چراکه این مساله بار حقوقی در پی خواهد داشت.

وی افزود: البته حیدری در این مدت نیز با تمام مشغله‌های فراوان تا حد امکان به فدراسیون یاری رسانده و از هیچ تلاشی برای پیشبرد اهداف ما دریغ نکرده اما عدم صدور حکم وی باعث شده عملا بخش زیادی از بار سنگین مسئولیت نایب رئیس بر دوش دبیر فدراسیون انداخته شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد وزارت ورزش می‌تواند با تسریع این کار و صدور حکم نایب رئیس فدراسیون کشتی مسیر ما را برای استفاده بهتر و بیشتر از تمام نیرو و پتانسیل حیدری همواره کرده و یکی از نیروهای جوان و مجرب مدیریتی کشتی را برای خدمت رسانی بیشتر ترغیب کند.

کد خبر 2938534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha