۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۷

طی مراسمی؛

ورزشکاران مدال‌آور جانباز و معلول قم تقدیر شدند

ورزشکاران مدال‌آور جانباز و معلول قم تقدیر شدند

قم - ورزشکاران مدال آور جانباز و معلول قم در رقابت‌های قهرمانی کشور، مسابقات بین المللی و جشنواره بزرگ مهر رضوی طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مرد و زن جانباز و معلول قم که در مسابقات مختلف برای استان قم افتخارآفرینی کرده‌اند غروب دوشنبه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان ورزشی قم و دست اندرکاران هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم برگزار شد مدال آوران جانباز و معلول قم با دریافت هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

تقدیر از قهرمانان کشوری در رشته‌های دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا و والیبال نشسته عمده برنامه‌های این مراسم را تشکیل می‌داد و ورزشکارانی که در جشنواره مهر رضوی نیز موفق به کسب مدال شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم که به همت هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان در نخستین روز هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد مدال آوران جشنواره ورزشی مهر رضوی نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.

در رشته شنا و در بخش مردان حسین علیزاده که موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ از مسابقات کشوری شده بود مورد تقدیر قرار گرفت و احمد خوش سخن و مجتبی خدائی نیز در همین رشته تقدیر شدند.

در بخش بانوان نیز ۲ شناگر مدال آور جشنواره مهر رضوی تقدیر شدند چنان که نسترن رضایی دختر نوجوان شناگر و دارنده ۳ مدال از این جشنواره و سرمایه‌های آینده هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به همراه الهه وزیری نیا، شناگر موفق قم که ۲ مدال از جشنواره رضوی کسب کرد مورد تجلیل قرار گرفتند.

در رشته دو و میدانی و در بخش مردان، و ایمان بشیریان، سید رضا علوی راد و محمد رضایی نفرات بر‌تر و مدال آور بودند و در بخش بانوان، زهرا علیخانی، خدیجه تجدد و فاطمه عابدینی تقدیر شدند.

در رشته تنیس روی میز، جلال حسنی به عنوان تنها مدال آور قمی از جشنواره مهر رضوی مورد قدردانی قرار گرفت و علی زره ساز، احمد اسلامی، مهدی عرب خراسانی، ایمان عرب و قربان اسلامی اعضای تیم دو و میدانی در مسابقات قهرمانی کشور که به مقام نایب قهرمانی رسیدند نیز تجلیل شدند.

در بخش ویژه تجلیل از اعضای تیم شنای بانوان قم به عنوان قهرمان کشور در سال ۹۳ اعظم آرزومندی، لیلا الهی، مریم مرادی، سمیه ساده وندی، مریم جوکار، الهه وزیری نیا، نسترن رضایی و سمیه شیرپاک تجلیل شدند.

حسین گلستانی، سید حسین حسینی، حسن حسین لو، مرتضی جعفری، کریم ابراهیمی، وحید نجاتی، امید زارع و مسعود امامی نیز اعضای تیم والیبال نشسته و نایب قهرمان جشنواره مهر رضوی بودند که از سوی مسئولان حاضر در جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 2939161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha