۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸

بازیگر نقش منفی «سلام بمبئی» مشخص شد

بازیگر نقش منفی «سلام بمبئی» مشخص شد

«گلشن گروور» به عنوان بازیگر نقش منفی فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «گلشن گروور» بازیگر نقش های منفی سینمای بالیوود پس از دیا میرزا دومین بازیگر سینمای هند است که با عقد قرارداد به پروژه سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور پیوست.

«گروور» با حضور در ۴۰۰ فیلم هندی رکورد دار بازی در سینمای بالیوود است و در سال ۲۰۱۵ در ۹ فیلم سینمایی بازی کرده است. این بازیگر همچنین توانسته جایزه بهترین بازیگر نقش منفی بالیوود را بدست آورد.

فیلم «beeba boys» با بازی «گلشن گروور» هفته گذشته در فستیوال لندن حضور داشت.

پروژه مشترک سینمای ایران و هند این روزها در پیش تولید به سر می برد و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور نیمه دوم نوامبر در شهر «بمبئی» هند جلوی دوربین رود .

تاکنون حضور محمدرضا گلزار، دیا میرزا و بهروز چاهل بعنوان بازیگر در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» قطعی شده است .

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: قربان محمدپور، تهیه کننده: جوادنوروزبیگی، تهیه کننده هند: پهلاج نیهالانی، آهنگساز:دلشاد شیخ، خواننده: سونو نیگام، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: مجیدمیرفخرایی، صداگذار:علیرضا علویان، مدیرفیلمبرداری: حسن پویا، دستيار كارگردان: رضا شکرالله، مدیرتولید در ایران: حسین بشگرد، مدیرتولید در هند: فرزاد پاک، پخش در سینماهای هند: موشن پیکچر، پخش در کشورهای اسکاندیناوی: نصرالله قریشی، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه ای و مدیر کمپین تبلیغاتی: محسن سرافراز.

کد خبر 2942712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha