۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰

از محل منابع دهیاری ها؛

۲۰میلیارد ریال به تجهیزمدارس خراسان شمالی اختصاص یافت

۲۰میلیارد ریال به تجهیزمدارس خراسان شمالی اختصاص یافت

بجنورد- مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای سال جاری ۲۰میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دهیاری ها، به تجهیز مدارس استان تخصیص داده شد.

براتعلی حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مسئولین استان به ویژه استاندارخراسان شمالی از آموزش و پرورش استان حمایت های لازم را دارند افزود: در همین راستا در سال جاری ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دهیاری ها به تجهیز مدارس استان تخصیص داده شد.

وی گفت: آموزش و پرورش خراسان شمالی با ۱۵۸ هزار و ۹۰۲ دانش آموز، دو هزار و ۱۴۹ مدرسه در هشت هزار و ۱۰۱ كلاس مشغول به فعالیت است.

حاتمی افزود: آموزش و پرورش استان در بسیاری زیر ساخت های آموزشی از میانگین كشوری عقب است كه باید برای برون رفت از این وضعیت، تلاش و جدیت بیشتری انجام شود.

 وی اظهار كرد: توجه به مدارس شبانه روزی از اولویت های اصلی این نهاد آموزشی در استان است.

مدیركل آموزش و پرورش استان عقب ماندگی خراسان شمالی در بحث نیروی انسانی را یكی از مشكلات اساسی این نهاد عنوان كرد و گفت: اكنون در حال جذب نیروی پیش دبستانی هستیم و با جذب این نیروها به میانگین كشوری نزدیك خواهیم شد.

وی تصریح كرد: با توجه به مشكل كمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان اگر بدون برنامه ریزی نیرو جذب شود مشكلات بسیاری نیز ایجاد خواهد شد.

حاتمی تاكید كرد: با توجه به مشكلات موجود زیرساخت آموزشی در استان ضرورت دارد تا همه مسئولان توجه بیشتری به سرانه های آموزش و پرورش خراسان شمالی داشته باشند.

کد خبر 2943379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha