۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰

قهرمانی و نایب قهرمانی تنیسورهای ایرانی در تنیس قهرمانی غرب آسیا

قهرمانی و نایب قهرمانی تنیسورهای ایرانی در تنیس قهرمانی غرب آسیا

تنیسورهای ایرانی با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی، هفته نخست مسابقات قهرمانی غرب آسیا و آسیای میانه را به پایان رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نخست رقابت های تنیس قهرمانی غرب آسیا و آسیای میانه با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی برای نمایندگان تنیس ایران به پایان رسید.در آخرین روز این بازیها ،مهتا خانلو تنیسور تهرانی مقابل نور دیب از لبنان شکست خورد و نائب قهرمان شد. مهشاد شعیبی نیز دیگر نماینده میزبان را شکست داد و در جایگاه سوم ایستاد و در نهایت در آخرین دیدار بخش انفرادی سیاوش شیردل تنیسوری از سوریه را مغلوب کرد و سوم شد.

در ادامه این بازیها نمایندگان کشورمان در بخش دو نفره نیز به رقابت با حریفان خود پرداختند و در بخش پسران تیم ایران متشکل از سهراب دگمه چین و سیاوش شیردل مقابل زوجی از سوریه و اردن شکست خورد و نائب قهرمان شد و در بخش دختران تیم ایران با ترکیب مهتا خانلو و مهشاد شعیبی با پیروزی مقابل تیم لبنان صاحب عنوان قهرمانی شد.

به این ترتیب تنیسورهای کشورمان با کسب عناوین قهرمانی، نائب قهرمانی و دو عنوان سومی به کار خود در هفته نخست بازیها پایان دادند تا پس از استراحت یک روزه از فردا رقابت خود را در هفته دوم آغاز کنند.

این رقابت ها از ۲۲ مهر ماه آغاز و تا یکم آبان در شهر بیروت پیگیری می شود و نفرات برتر به عضویت تیم منتخب غرب آسیا و آسیای میانه در می آیند. در این دوره از مسابقات ۱۵ تنیسور در بخش دختران و ۲۲ بازیکن در بخش پسران حضور دارند.

 سرپرستی تنیسورهای ایرانی بر عهده فرشاد صفتی است و فرناز فصیحی و فرشید زیدی هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده دارند.

کد خبر 2943423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha