۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱

رییس اداره کتابخانه های عمومی مانه و سملقان خبر داد؛

برگزاری نخستین نشست کتابخوان کودک خراسان شمالی در مانه و سملقان

برگزاری نخستین نشست کتابخوان کودک خراسان شمالی در مانه و سملقان

بجنورد- رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مانه و سملقان گفت: نخستین نشست کتابخوان کودک خراسان شمالی به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

علی فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری نخستین نشست کودک کتابخوان خراسان شمالی در شهرستان مانه و سملقان، اظهار کرد: این نشست صبح روز سه شنبه برگزار شد که در آن دانش آموزان کتاب هایی که پیش تر مطالعه کرده بودند را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

وی با بیان اینکه کتا‌‌ب‌خوان، عنوان نشست‌هایی است که به منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده ‌شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود، اضافه کرد: در ماه های گذشته چند نشست کتابخوان ویژه اقشار مختلف در استان خراسان شمالی و شهرستان مانه و سملقان برگزار شده است.

فیضی افزود: در نخستین نشست کتابخوان کودک خراسان شمالی که صبح امروز به میزبانی شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان برگزار شد، با در نظر داشتن حوصله کودکان، شمار ارائه کنندگان شش نفر بود و هر نفر به مدت ۱۰ دقیقه به معرفی کتاب مورد نظر خود می پرداخت.

وی اظهار داشت: ايجاد فضاي شاد و مفرح براي كودكان به منظور انس بيشتر با كتاب و مطالعه، علاقمند کردن كودكان به مطالعه كتاب هاي مفيد معرفي شده، زمينه سازي عادت به مطالعه در كودكان و معرفي كتاب هاي مناسب و پرمخاطب حوزه كودك از جمله اهداف برگزاری طرح نشست کتابخوان کودک بود.

کد خبر 2944652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha