۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۹:۵۰

کتاب صوتی «گوگل چگونه کار می‌کند» منتشر شد

کتاب صوتی «گوگل چگونه کار می‌کند» منتشر شد

کتاب صوتی «گوگل چگونه کار می‌کند» توسط موسسه نوار منتشر و عرضه شد.

سید احمد حسینی مدیر اجرایی موسسه نوار در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: به تازگی کتاب صوتی «گوگل چگونه کار می‌کند» توسط موسسه نوار منتشر شده است. انسان امروز که به دلیل مشغله های شغلی و فردی دیگر فرصت آن را ندارد که کتاب را به شیوه سنتی یعنی مطالعه مکتوب، بخواند به همین دلیل گرایش ها به سمت کتاب صوتی متمایل شده است. به همین دلیل موسسه نوار سعی در تولید کتاب های دیجیتالی دارد.

وی افزود: در روزگار فعلی که همه چیز با سرعت بسیار در حال تغییر است، بهترین راه برای موفقیت، جذب افراد خلاق و باهوش و فراهم آوردن محیط مناسب برای رشد در مقیاس موردنظر است. کتاب ​صوتی ​«گوگل چگونه کار می‌کند» این الگو را توضیح می‌دهد و اریک اشمیت و جاناتان روزنبرگ ​مدیران ارشد گوگل، در این اثر ​تجربه‌های خود را در مسیر رشد گوگل، از یک شرکت استارت آپ در سیلیکون ولی تا یک شرکت پیشگام در زمینه فناوری در این کتاب توضیح می دهند. 

مدیر اجرایی موسسه نوار در ادامه گفت: سرفصل‌های ارایه شده در این کتاب ​شامل فرهنگ سازمانی، استراتژی، هوش، تصمیم‌گیری، ارتباطات، نوآوری، فرآیند استخدام نیروی انسانی و... هستند. ​این ​کتاب صوتی که ​به تاریخچه‌ گوگل و بیان شیوه‌های مدیریت و رهبری در گوگل می‌پردازد.

​حسینی گفت: نسخه مکتوب این کتاب، پیش تر با ترجمه فاطمه شیخی توسط نشر سیوا به چاپ رسیده و به همت موسسه ​نوین کتاب گویا با​ صدای منوچهر زنده‌دل از گویندگان صدا و سیما و انتخاب موسیقی سپهر عباسی ​به صورت کتاب صوتی درآمده است. ​این کتاب صوتی توسط موسسه نوار به صورت دیجیتال عرضه شده است و می توان لینک آن را از اینجا دریافت کرد.

کد خبر 2945248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha