۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱

صعود تنیسورهای ایرانی به نیمه نهایی و فینال قهرمانی غرب آسیا

صعود تنیسورهای ایرانی به نیمه نهایی و فینال قهرمانی غرب آسیا

تنیسورهای ایرانی موفق شدند به مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دو نفره رقابت های تنیس قهرمانی غرب آسیا (زیر ۱۳ سال) لبنان صعود کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه هفته دوم رقابت های تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا و آسیای میانه در لبنان تنیسورهای ایرانی در بخشدختران جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورد و تیم های ملی پسران و دختران نیز در بخش ۲ نفره به فینال رسیدند.

مهتا خانلو که در هفته نخست عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرده بود با برتری مقابل لاتیسیا رازیک از لبنان به نیمه نهایی راه یافت. همچنین مهشاد شعیبی راندا الگادسی از اردن را برد و به نیمه نهایی رسید .در بخش پسران نیز سیاوش شیردل مقابل بدر انتر از کویت شکست خورد و سهراب دگمه چین مغلوب عبدالله شلبایه از اردن شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماندند.

در بخش ۲ نفره  تیم ملی تنیس پسران ایران متشکل از سیاوش شیردل و سهراب دگمه چین تیم کویت را از پیش رو برداشتند و تیم دختران نیز متشکل از مهتا خانلو و مهشاد شعیبی تیم اردن را شکست دادند و راهی دیدار پایانی شدند.

امروز و در ادامه این رقابت ها ۶ دیدار دیگر در ۲ بخش دختران و پسران برگزار می شود. سرپرستی تنیسورهای ایرانی در این رقابتها بر عهده فرشاد صفتی است و فرناز فصیحی و فرشید زیدی هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده دارند.

کد خبر 2946196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha