۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵

حجت الاسلام یعقوبی:

نامه رهبری به رییس جمهور داستان برجام راپایان داد

نامه رهبری به رییس جمهور داستان برجام راپایان داد

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهوری داستان برجام را پایان داد و اکنون همه باید به دور از اختلاف، در پی اجرای آن بر اساس شروط تعیین شده از سوی رهبری باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهور و تأیید مشروط برجام، افزود: پیام رهبری به رییس جمهور داستان برجام را به پایان رساند.

وی اضافه کرد: پذیرش برجام با قید شروط نه گانه رهبری به دولت مردان اعلام کرد که اگر قرار است این توافق نامه هسته ای اجرایی شود باز هم باید توجه داشته باشند که دشمن اصلی ملت و نظام اسلامی ایران آمریکا است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: آمریکا دشمن انقلاب و اسلام ناب و مردم بوده و ارتباط با این کشور بنا به فرموده مقام معظم رهبری ممنوع است.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: تا وقتی که ملت و نظام اسلامی ایران رهبری استوار دارد با تمام وجود در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و تحت هیچ شرایطی سازش با مستکبران را نخواهیم پذیرفت.

وی همچنین با تأکید بر اینکه باید مراقب بود رویکرد دیپلماسی با سایر کشورها روحیه انقلابی را از ما نگیرد، اظهار داشت: ما ملتی انقلابی بوده و انقلابی نیز باقی می مانیم و هیچ قرارداد و دولتی نمی تواند این روحیه را از ما بگیرد.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، افزود: حضرت عباس(ع) پیام دینداری، ولایت مداری، اسکتبارستیزی و امید به مردم را برای همه مسلمانان به ارمغان آورد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه حماسه غیرت، خروش، شور و احساس، مسئولیت پذیری، شجاعت و مقاومت از ابعاد حماسی واقعه عاشورا هستند، تصریح کرد: باید واقعه عاشورا را گرامی داشته و اجازه ندهیم غم عاشورا و عزت مندی، غیرت مندی و حمایت از دین و ناموس و حیثیت اسلام در جامعه ما کمرنگ شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همت بلند حضرت سیدالشهدا(ع) تغییر رژیم ظالم و هموار کردن مسیر برای پیاده شدن ارزش های اسلامی بود که این مهم امروز نیز می بایست از سوی همه مسلمانان تداوم یابد.

کد خبر 2948467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احسان شعبانی ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
      0 0
      انشالله و به امید پرودگار هر چه زودتر حل میشه