۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵

در راستای برقراری عدالت آموزشی؛

طرح شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه در خراسان شمالی آغاز شد

طرح شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد - رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه در این استان در راستای برقراری عدالت آموزشی خبر داد.

حسین نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: اجرای طرح شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه در خراسان شمالی از اول آبان ماه جاری آغاز و براساس زمان بندی صورت گرفته این مرحله تا پانزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این طرح برای دو هزار نفر از دانش آموزان استان اجرایی شد، افزود: در ادامه اجرای این طرح، امسال با هماهنگی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی طرح شناسایی در مهدهای کودک و پیش دبستانی های استان آغاز شده است.

نعمتی اظهار کرد: پس از ارزیابی مقدماتی ارزیابی تخصصی انجام می شود و در صورت تشخیص کارشناسان، به دانش آموزان استثنایی خدمات آموزشی و توانبخشی ارائه می شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح برقراری عدالت آموزشی و تربیتی دانش آموزان است.

نعمتی تصریح کرد: به رغم اینکه برای شناسایی دانش آموزان در این طرح برنامه زمان بندی تعیین شده است اما اجرای طرح شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه، همچنان تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس آموزش و نگهداشت دانش آموزان با نیازهای ویژه در سیستم آموزشی و ... از دیگر اهداف اجرای طرح است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان، نگهداشت دانش آموزان با نیازهای ویژه در سیستم آموزشی و ... از دیگر اهداف اجرای طرح است.

کد خبر 2949230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha