۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹

رئیس اداره برق شهرستان مانه و سملقان:

برق رسانی به تمامی روستاها از اولویت های شرکت برق است

برق رسانی به تمامی روستاها از اولویت های شرکت برق است

مانه و سملقان - رئیس اداره برق شهرستان مانه و سملقان رفع محرومیت ازروستاها را از وظایف کارگزاران نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش برای برخورداری تمامی روستاها از نعمت برق از اولویت های اداره برق است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا دلبری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۷۰ درصد جمعیت شهرستان مانه و سملقان را جمعیت روستایی تشکیل می دهد و لذا ارائه خدمات به مناطق روستایی نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی اظهار کرد: تاکنون برق رسانی به هشت روستا با ۲۰ خانوار جمعیت، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال، از محل سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی انجام شده است.

دلبری افزود: همچنین برق رسانی به دو روستای دیگر از محل اعتبارات داخلی اداره برق با اعتبار بلغ بر یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال به اتمام رسیده و ساکنان این روستاها از نعمت برق برخوردار شده اند.

رئیس اداره برق شهرستان مانه و سملقان برق رسانی به ۱۲ کلاته زیر ۲۰ خانوار در این شهرستان را منوط به داشتن کد روستایی دانست و گفت: این مناطق تا کنون از نعمت برق به دلیل نداشتن کد روستایی محروم مانده اند که امیدواریم در صورت گرفتن کد روستایی اعتبار مورد نیاز برای برق رسانی به این روستاها نیز تامین شود.

وی گفت: پیگیری های لازم برای برق رسانی به دو روستای دیگر این شهرستان در دست اقدام است که در صورت موافقت و تامین اعتبار لازم برق رسانی به این روستاهای نیز انجام خواهد شد.

وی استفاده بهینه از برق را مورد تاکید قرار داد و خواستار جلوگیری از مصرف بی رویه برق و رعایت نکات ایمنی در استفاده از برق شد.

دلبری افزود: تبعات ناشی از رعایت نکردن نکاتی ایمنی در سیم کشی ساختمانها به ویژه در مراکز روستایی، بعضا به بروز حوادث ناگوار و غیر قابل جبرانی منجر شده است که می طلبد روستائیان عزیز به این موضوع توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان مانه و سملقان با جمعیتی بالغ بر ۱۰۴ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

 

 

کد خبر 2951075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha