۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶

مدیرعامل شرکت برق اردبیل خبر داد؛

اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار شعبات اخذ رای در اردبیل

اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار شعبات اخذ رای در اردبیل

اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار تمامی شعبات اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سرتاسر استان اردبیل اتخاذ شده است.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تأمین برق پایدار تمامی شعبات اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سرتاسر استان اردبیل بدون کوچک‌ترین مشکلی اتخاذ شده است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: همانند تدابیر اتخاذ شده در دور اول انتخابات ریاست جمهوری برای تأمین برق شعبات اخذ رأی، با ادامه این روند، امیدواریم شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پرشورتر، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اقدامات انجام شده در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار در انتخابات ریاست جمهوری را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این راستا، ضمن تشکیل کمیته راهبری پایداری تأمین برق در انتخابات سال ۱۴۰۳، جلسات هماهنگی در ستاد و واحدهای اجرایی برگزار شده است.

قدیمی با اشاره به آماده باش ۱۹۰ اکیپ عملیاتی برق در قالب ۵۳۶ نیروی عملیاتی برای خدمات رسانی در روز رأی گیری، بیان کرد: ۱۶ اکیپ نظارتی با ۲۶ کارشناس ناظر و ۵۴ نیروی پشتیبانی و مدیریتی در کنار اکیپ‌های فوق، ۲۳ دستگاه جرثقیل و بالابر با ۵۴ نفر نیروی پشتیبانی و مدیریتی نیز روز جمعه ۱۵ تیرماه در آماده باش کامل خواهند بود.

وی با عنوان اینکه مانورهای لازم برای آمادگی مولدهای برق مراکز حیاتی و حساس مرتبط با زمان انتخابات طی روزهای گذشته انجام شده است، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تأمین ژنراتور برق اضطراری برای مراکز شهرها و بخش‌های تابعه در استان انجام و تأمین چند ژنراتور سیار نیز اندیشیده شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل انتخابات ریاست جمهوری را از مهمترین وقایع سال جاری در کشور عنوان کرد و گفت: با همکاری سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در این راستا وظیفه داریم تا بسترهای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این انتخابات را فراهم کنیم.

کد خبر 6155667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha