۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹

برای انجام یک سفر سه روزه؛

تیم نظارتی ستاد عالی‌کانون‌های مساجد کشور به خراسان شمالی سفر‌کرد

تیم نظارتی ستاد عالی‌کانون‌های مساجد کشور به خراسان شمالی سفر‌کرد

بجنورد- تیم نظارتی ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با هدف ارزیابی فعالیت های دبیرخانه مساجد خراسان شمالی به خراسان شمالی سفر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز تیم نظارتی ستادعالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به سرپرستی معاون فرهنگی و هنری این ستاد، به منظور ارزیابی و بررسی فعالیت‌های دبیرخانه کانون های مساجد این استان، وارد خراسان شمالی شد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این هیئت از امروز به مدت سه روز از کانونهای مساجد استان و خبرگزاری شبستان بازدید و با آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی و حسین ثابت قدم وحید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار  و گفتگو خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب گفت: علاوه بر این، نشست صمیمی با کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد استان، رونمایی از سایت اطلاع رسانی دبیرخانه مساجد خراسان شمالی، و حضور در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهرستان اسفراین از دیگر برنامه های سفر سه روزه تیم نظارتی ستاد عالی به خراسان شمالی خواهد بود.

به گفته وی، براساس برنامه های از پیش تعیین شده، این سفر همه ساله در نیمه دوم سال به منظور ارزیابی فعالیت ها و رفع مشکلات و نواقص کانون های مساجد استانها انجام می شود.

به گزارش خبرنگارمهر، هم اکنون در استان ۹۱۷ هزار نفری خراسان شمالی ۳۴۵ کانون فرهنگی هنری فعالیت دارند.

کد خبر 2951587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha