۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷

«باغ قصه‌ها» را در موزه ملک بیابید

«باغ قصه‌ها» را در موزه ملک بیابید

سومین مرحله تور و کارگاه قصه‌گویی «باغ قصه‌ها» به مدت ۱۰ هفته در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، سومین مرحله تور و کارگاه قصه‌گویی «باغ قصه‌ها» برای کودکان و نوجوانان، مرحله‌ای تازه از فعالیت فرهنگی نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران در حوزه انتقال مفاهیم تاریخ، موزه و ادبیات ایرانی- اسلامی به کودکان و نوجوانان است. این کارگاه از هفته پایانی آبان ۱۳۹۴ خورشیدی در روزهای دوشنبه هر هفته به رایگان برگزار می‌شود.

قصه‌گوهای کارگاه و تور «باغ قصه‌ها»، قصه‌های «طوطی و بازرگان» و «فقیر روزی‌خواه» مولانا را برای کودکان در فضایی ویژه در کتابخانه و موزه ملی ملک بازمی‌گویند. موزه‌گردی در تالارهای موزه ملی ملک و برگزاری یک کارگاه عملی در کنار تور قصه‌گویی، برنامه تور و کارگاه قصه‌گویی باغ قصه‌ها را تشکیل می‌دهد.

کارگاه و تور قصه‌گویی «باغ قصه‌ها» از هفته پایانی آبان ۱۳۹۴ خورشیدی، دوشنبه‌ها به مدت ۱۰ هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی است که ۷۹ سال پیش از سوی حاج حسین آقا ملک بر آستان قدس رضوی وقف شده است. این گنجینه اکنون در محوطه تاریخی باغ ملی تهران جای گرفته است.

کد خبر 2954967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha