۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸

با برگزاری سلسله نشست‌‎های نقد فیلم‌؛

کتابداران «به تماشای کتاب» می‌نشینند

کتابداران «به تماشای کتاب» می‌نشینند

سلسله نشست ـ پژوهش‌های نقد فیلم‌ با مضمون کتاب و مطالعه، با عنوان «به تماشای کتاب» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌هایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور با مشارکت سازمان فرهنگی ‌هنری شهرداری تهران اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های «به تماشای کتاب»کرده است.

«به تماشای کتاب» عنوان سلسله نشست‌های نقد فیلم‌هایی است که تاکنون با محتوای کتاب و مطالعه، تهیه و عرضه شده‌اند. در این نشست‌ها که با حضور کارشناسان حوزه کتاب و منتقدان و صاحب‌نظران حوزه سینما برگزار می‌شود، تلاش می‌شود شیوه‌ای از نقد فیلم به کتابداران آموزش داده شود؛ تا با بهره‌گیری از آن، خدمات بهتری به مراجعان ارائه کنند.

سلسله نشست ـ پژوهش‌های «به تماشای کتاب» به صورت ماهانه، به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و با میزبانی فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود و کتابداران، مخاطبین ویژه آن خواهند بود.

نخستین نشست با پخش فیلم The pegemasterروز شنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۶ با حضور علیرضا مختار‌پور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و رضا پور‌حسین قائم مقام معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به نشانی اينترنتی BeTamashayeKetab.ir مراجعه كنند.

کد خبر 2956127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha