۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۶

مدیرکل کتابخانه های عمومی:

فعالان عرصه کتاب در خراسان شمالی تجلیل می شوند

فعالان عرصه کتاب در خراسان شمالی تجلیل می شوند

بجنورد- مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته کتاب فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در این استان تجلیل می شوند.

علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک بودن هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرای برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ کتابخوانی یکی از اهداف این اداره کل است، گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده شهروندان از فضاهای مجازی، نبایستی کتاب در بین خانواده ها به فراموشی سپرده شود.

رحیمی افزود: هفته کتاب و کتابخوانی بهترین راه برای معطوف کردن نگاه ها به کتاب است.

وی همچنین با اشاره به برخی برنامه های این نهاد در هفته کتاب و کتابخوانی گفت: تجلیل از فعالان عرصه کتاب در بخش های کودک، نوجوان و بزرگسال، تجلیل از برگزیدگان استانی، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان های استان و برگزاری جلسات نقد کتاب از جمله برنامه های این هفته در استان است.

رحیمی اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، برگزاری نشست های کتابخوان در شهرستان ها، برگزاری مسابقات مکتوب، مسابقات آنلاین و ... از دیگر برنامه های هفته کتاب در خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۴ تا ۳۰ آبان به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

کد خبر 2957984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha