۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳

گزارش مهر از جلسه شورای شهر تهران؛

دو تذکر سروری به هیئت رئیسه شورا

دو تذکر سروری به هیئت رئیسه شورا

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران، دو تذکر در خصوص دفاع از حق در مسئله حسابرسی ها و تعیین حد ترخص تهران به هیئت رئیسه شورا داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری با بیان اینکه شورا نباید از حسابرس خود دفاع کند بلکه باید از حق دفاع کند، گفت: توضیحات روز گذشته معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران درباره گزارش حسابرسی در برخی از موارد قانع کننده بود، با این توضیحات برای من قطعی شد که در برخی موارد حسابرس شورا به درستی عمل نکرده است وگرنه چطور ممکن است که ۱۱ حسابرس گزارش مقبول ارائه کنند و در مقابل ۱۱ حسابرس دیگر همان موارد را با عدم اظهار نظر ارائه کنند.

وی با بیان اینکه روند پیش‌آمده درباره بررسی گزارش‌های حسابرسی خوب نیست و باید تغییر کند، گفت: اگر حسابرس شورا نیز در گزارش خود کوتاهی کرده است باید رسیدگی شود.

سروری با اشاره به نسبت برچسب‌های تبلیغاتی غیر مجاز گفت: این موضوع موجب تضییع حقوق شهروندان است و  اقدامات شهرداری نیز به جای جلوگیری از این پدیده به نوعی موجب همکاری با آنهاست.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شکایت‌های بسیاری در این رابطه به شورا رسیده است، خواستار رسیدگی جدی در این حوزه شد.

سروری در بخش دیگری از تذکر خود به رئیس شورای شهر تهران گفت: دو سال قبل تقاضا کردم که حد ترخص تهران مشخص و با نصب تابلو اعلام شود و شما قول دادید که در کوتاهترین زمان ممکن این اتفاق بیفتد اما با گذشت دو سال هنوز حد ترخص تهران مشخص نیست و شهروندان سرگردان هستند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در پاسخ به سروری خاطرنشان کرد: حد ترخص تهران مشخص شده و بزودی با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران تابلو آن نیز نصب خواهد شد.

کد خبر 2962420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha