۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۴

امام جمعه اصفهان:

معلمان به خاطر ماديات در كار خود كم‌كاری نكنند

معلمان به خاطر ماديات در كار خود كم‌كاری نكنند

اصفهان – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: كاركنان و معلمان آموزش و پرورش باید توجه داشته باشند كه بخاطر مادیات در ارائه خدمات كم كاری نكنند چراكه معلمی بهترین و با ارزش‌ترین شغل است.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌ن‍ژاد پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولان و جمعی از معلمان آموزش و پرورش اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش و با اشاره به اینكه باید از بودجه مناطق برخوردار در آموزش به مناطق كمتر برخوردار و محروم كمك شود، اظهار داشت: آموزش و پرورش باید در این زمینه رویه شهرداری را در دستور كار قرار دهد.

وی با اشاره به اینكه در برخی موارد از جمله ساخت و ساز مدارس و كلاس‌های درس از ابتدای انقلاب تاكنون با مشكل مواجه هستیم، افزود: زمانی كه نماینده مردم اصفهان در مجلس و نماینده شورای نگهبان در شورای عالی آموزش و پرورش بودم برنامه‌ریزی برای تاسیس سالانه ۸۰ هزار كلاس درس بود و امروز نیز همچنان این مشكل در بحث تاسیس و بازسازی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان مشاركت بخش خصوصی در زمینه ساخت و ساز مدارس را امری مهم دانست و افزود: این در حالی است كه دولت در این بخش بودجه لازم را تخصیص می‌دهد و اعتبارات بیشتری را نسبت به دیگر بخش‌ها به آموزش و پرورش اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینكه مشاركت والدین در آموزش و پرورش با توجه به اینكه دولت به تنهایی همه هزینه‌ها را پرداخت می‌كند، كم است،‌ اضافه كرد: در این راستا كاركنان و معلمان آموزش و پرورش نیز باید توجه داشته باشند كه به خاطر مادیات در ارائه خدمات خود كم كاری نكنند چراكه معلمی بهترین و با ارزش‌ترین  شغل است.

آیت‌الله طباطبایی‌ن‍ژاد با تاكید بر اینكه دولت‌ها باور دارند كه ایجاد ضعف آموزش و پرورش در واقع ضعیف شدن پایه‌های كشور را به همراه دارد، افزود: همه بر این امر اعتقاد دارند كه دانش‌آموزان امروز باید در آینده سكانداری و انجام امور كشور را در دست بگیرند و از این رو باید امكانات به گونه‌ای فراهم شود كه به خوبی دانش‌آموران را در عرصه‌های دینی و علمی آموزش دهیم.

وی همچنین با تاكید بر اینكه تربیت دانش‌آموزان در مدارس باید آمیخته با آموزه‌های دینی باشد، اظهار داشت: باید فرزندانی تربیت كنیم كه بتوانند در برابر استكبار بایستند و به شعارهای ما از اول انقلاب تاكنون تحقق بخشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینكه دولت‌ها و نمایندگان مجلس با هر خط و خطوط سیاسی نسبت به آموزش و پرورش توجه وی‍ژه‌ای دارند، اظهار داشت: یك سوم جمعیت كشور در مدارس هستند و از این رو با توجه به پراكندگی جمعیت در مدارس شهرها و روستاهای دور و نزدیك خدمات خوبی در این بخش ارائه می‌شود.

کد خبر 2968632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حبیب ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
      0 0
      خدا میداند که چون با تعلیم وتربیت کودکان و انسان سر وکار داریم کم نمیگذاریم .
    • اموزگار ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
      0 0
      ما از اسب افتادیم ولی از اصل نه.انقدر خدا معرفت داده که بخاطر کوتاهی دیگران،در کار کوتاهی نکنیم.
    • ی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      0 0
      کم کاری نمیکنیم. ذخیزه انرژی واسه بعداز ظهر میکنیم تا واسه کار دوم هم انرژی داشته باشیم و شرمنده خانواده هامون نشیم قربان.