۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷

جزئیات بیمه حوادث دانش آموزان و فرهنگیان اعلام شد

جزئیات بیمه حوادث دانش آموزان و فرهنگیان اعلام شد

سخنگوی آموزش ‌و پرورش شهر تهران با اشاره به جزئیات بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزان وفرهنگیان گفت:‌ هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه درطول شبانه روز در داخل و خارج از کشور تحت پوشش قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ثقفی در خصوص بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ اظهار کرد:‌ در این طرح بیمه‌شدگان عبارتند از تمام دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در تمام مقاطع تحصیلی، ‌ هنرجویان هنرستان‌ها، دانشجویان مراکز تربیت معلم، ‌ نوباوگان مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی، ‌ آموزشیاران و سوادآموزان نهضت سوادآموزی، ‌ دانش‌آموزان مدارس شبانه و آموزش از راه دور و کارکنان آموزش و پرورش و افراد تحت تکفل آنها.

وی تصریح کرد: موضوع بیمه عبارت است از پوشش بیمه‌شدگان در قبال فوت و نقص عضو یا از کارافتادگی جزئی و کلی دائم در اثر حوادث، هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه در طول شبانه‌روز در داخل و خارج از کشور، اعمال جراحی مستلزم بستری شدن در بیمارستان‌ها، هزینه خرید و پیوند کلیه و مسئولیت مدیران و عوامل آموزش و پرورش.

ثقفی ادامه داد: میزان تعهدات سالانه بیمه، نحوه اعلام خسارت و مدارک لازم برای پرداخت خسارت در سایت آموزش و پرورش شهر تهران بخش بیمه حوادث و درمان دانش آموزان و فرهنگیان قابل مشاهده است.

کد خبر 2969275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بازنشسته فرهنگی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      0 0
      آقای ثقفی همین طور که برای شاغلین در این موارد برنامه ریزی می کنید قدری دلتان برای بازنشستگان فرهنگی نیز به تپد و آنها را در این برنامه ها منظور نمائید زیرا بازنشستگان فرهنگی در این سنین پیری و کهولت به بیمه خدمات درمانی مناسب و حقوق مکفی همانند شاغلین فرهنگی نیازدارند .
    • محمذ جعفر مختاری ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
      0 0
      مافرهنگیان 5 نوع حق بیمه پرداخت میکنیم هنگام اتفاق میگید کاملترین بیمه هرینه هارو طبق قرارداد پرداخت میکنه-الان من پام به شکل بدی شکسته در حیاط مدرسه وبغیر از بیبمه یک میلیون تومان خوذم هزینه کردم والان در صدد اینم که به نحوی برای دریافت هرینه ها وغرامت از بیمه شکایت کنم