۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۰۴

استاندار خراسان شمالی:

شهرستان شیروان در دولت یازدهم ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار گرفت

شهرستان شیروان در دولت یازدهم ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار گرفت

شیروان - استاندار خراسان شمالی گفت: در دولت یازدهم ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شیروان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان اظهار داشت: در دولت یازدهم ۱۵۰میلیارد تومان ازمحل اعتبارات استانی، ۴۰میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و۲۰۰ میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری و رییس جمهور به شهرستان شیروان اختصاص یافته است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری ابلاغ و پیشنویس آن تا پایان آذرماه آماده می‌شود و تا پایان امسال به شهرستانها تخصیص داده می شود.

وی با اشاره به این که در پنج ماه اول سال جاری با چالش کمبود اعتبار مواجه بودیم، اضافه کرد: از ابتدای شهریورماه به بعد این کمبود تا حدودی رفع و ۵۰ درصد اعتبارات استانی و ۳۷ درصد اعتبارات نفت به استان جذب شد.

پرویزی تصریح کرد: برای فاز یک پروژه سیکل بخار نیروگاه شیروان در سفر رییس جمهوراعتبارخوبی مصوب شد که به این ترتیب این پروژه تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات بین شهرستانها گفت: در دولت یازدهم بدون توجه به نام شهرستان‌ها و دوستی و مخالفت‌های احتمالی، تمام مدیران در توزیع اعتبارات صادقانه و خالصانه برخورد کردند.

گفتنی است: استاندار خراسان شمالی صبح امروز برای بررسی مسائل ومشکلات شهرستان شیروان به همراه هیئتی متشکل از شماری از معاونین استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم، به شهرستان شیروان سفر کرد.

شهرستان شیروان با جمعیتی بالغ بر ۱۵۷ هزار نفردر ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع شده است.

کد خبر 2970888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha