۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۰۶

محمود اسلامیان:

امیدوارم کی‌روش متقاعد شود/ بودجه‌مان کمتر از تیم آخر آسیا است

امیدوارم کی‌روش متقاعد شود/ بودجه‌مان کمتر از تیم آخر آسیا است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی خواستار رفع مشکلات موجود و تامین امکانات لازم برای آماده‎‌سازی تیم ملی شده، گفت: امیدواریم کارلوس کی‎روش را برای ماندن متقاعد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اسلامیان پس از ترک جلسه امروز اعضای فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش و کادرفنی تیم ملی، در رابطه با بیماری کارلوس کی‌روش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ابتدا باید بگویم که اصلا چنین چیزی نیست، ما برای تمام بیماران آرزوی سلامتی می‌کنیم، اما باید بگویم که کی‌روش در سلامت کامل به سر می‌برد و حالش خوب است. البته در سنی که ما قرار داریم ممکن است هر نوع بیماری بروز پیدا کند.

وی ادامه داد: کی‌روش بعد از یک سفر طولانی به فدراسیون آمد و هنوز هم جلسه با کفاشیان ادامه دارد. من فکر می‌کنم که فوتبال برای تمام مردم ایران اهمیت ویژه‌ای دارد، اما واقعا خواهشم از مسئولین این است که با توجه به اهمیت این ورزش، توجه ویژه‌ای به این ورزش داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: تمام بودجه فدراسیون چیزی حدود ۴۶ میلیارد است، ما در حال حاضر تیم اول آسیا هستیم و شک نکنید که بودجه ما مانند بودجه تیم‌های آخر آسیا است.

وی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا شرایط فدراسیون بهتر شود، افزود: تیم فوتسال بانوان یکی دو روز دیگر به مسابقات جهانی اعزام می‌شود و ما هم طبق دستور رئیس‌جمهور برای این اعزام این تیم اقدامات لازم را انجام داده‌ایم؛ اما من فکر می‌کنم با این اوضاع اداره فدراسیون سخت است.

اسلامیان صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اگر امکاناتی که در اختیار حریفان قدرت‌مان در شرق و غرب آسیا قرار دارد را با امکانات فعلی تیم ملی مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم، فاصله زیادی بین آنها و فوتبال ایران ایجاد شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث اصلی کی‌روش هم رفع این مشکلات، تامین امکانات و فراهم کردن ابزارهای لازم برای برنامه‌های تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی است که امیدوارم در نشست امروز بتوانیم ایشان را متقاعدکرده تا به همکاری خود با تیم ملی ادامه دهند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نتایج تیم ملی را باید بصورت منطقی و در دوره 5 ساله اخیرآنالیز کرد، ادامه داد: شما ببینید تیم ملی را برای سفر به گوام چقدر اذیت کردند، اجازه گرفتن پرواز چارتر به ما نداده و به تعدادی از بازیکنان اصلی‌مان هم ویزا ندادند اما وقتی مدیریت و تدبیر باشد، تیم ملی از این مشکلات ضربه نمی‌خورد. در نهایت به نحوی گوام را بردیم که خودمان هم فکر نمی‌کردیم در زمین حریف که چمن آن مصنوعی بود، چنین بردی را کسب کنیم.

وی بیان اینکه فوتبال باید با رقبای خود مقایسه شوند اما از نظر امکانات از آنها عقب‌تر است، یادآور شد: عمده درخواست‌های کارلوس کی‌روش به مسائل تدارکاتی مربوط شده و به حق است زیرا ما یک زمین چمن خوب نداریم. در فوتبال مشکلاتی وجود دارد که حل آن در توان فدراسیون فوتبال نیست.

اسلامیان بادر مورد اینکه گفته «امیدوار کی‌روش در جلسه امروز متقاعد شود تا به همکاری‌اش ادامه دهد»، یعنی امکان جدایی این مربی از تیم ملی وجود دارد؟، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم و بگذارید علی کفاشیان در خصوص این مسائل صحبت کند.

کد خبر 2972392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha