۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۲۳

اخبار کوتاه انتظامی؛

۱۸ جاعل و کلاهبردار در خراسان شمالی دستگیر شدند

۱۸ جاعل و کلاهبردار در خراسان شمالی دستگیر شدند

بجنورد - دستگیری ۱۸ جاعل و کلاهبردار در خراسان شمالی، جان باختن چهار نفردر تصادف رانندگی و ... از مهمترین عناوین اخبار انتظامی امروز این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی، رئیس پلیس راه خراسان شمالی اظهارداشت: یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۷۰ محور فرعی «قره میدان» شهرستان مانه و سملقان با یک دستگاه کامیونت آذرخش به شدت برخورد کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این حادثه، راننده سواری پراید و سه نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر این خودرو مجروح که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این تصادف را بی احتیاطی راننده کامیونت آذرخش به علت انحراف به چپ نسبت به سواری پراید اعلام کردند.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه محورهای فرعی دو طرفه و معمولا کم عرض است، رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی و از هر گونه انحراف به چپ ناگهانی خودداری کنند.

۱۸ جاعل و کلاهبردار در خراسان شمالی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۸ جاعل و کلاهبردار در این استان خبر داد.

سرهنگ قاسم علی عبد یوسف خانی در تشریح این خبر، اظهارداشت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با پیگیری های شبانه روزی و در راستای رسیدگی به پرونده های تشکیل شده، ۱۸ نفر از متهمانی که در امر جعل و کلاهبرداری فعالیت داشتند را شناسایی ودستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۵ فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کرده‌اند، افزود: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی به شهروندان هشدار داد که هنگام انجام معاملات، آشنایی کافی با قانون مرتبط با چک‌ها و معاملات را کسب واز اعتماد نابجا و بدون شناخت کافی نسبت به افراد غریبه جدا پرهیز کنند.

کد خبر 2972522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha