۳ آذر ۱۳۹۴، ۸:۴۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

واحدهای تولیدی خراسان شمالی به سامانه ستاد می پیوندند

واحدهای تولیدی خراسان شمالی به سامانه ستاد می پیوندند

بجنورد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: واحدهای تولیدی این استان به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می پیوندند.

یحیی نیکدل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با عضویت واحدهای تولیدی خراسان شمالی در سامانه ستاد امکان عرضه محصولات تولیدی استان از طریق این سامانه برای دستگاه‌های دولتی فراهم می شود.

وی گفت: به منظور عرضه کالا و خدمات به دستگاه های دولتی و بهره‌مندی از مزایای فروش مستقیم و بی واسطه محصولات تولیدی بایستی واحدهای تولیدی، خدمات فنی و مهندسی خراسان شمالی مراحل عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت را طی کنند.

نیکدل افزود: این سامانه سبب توانمندی خریداران دولتی در تمام مراحل خرید تا پرداخت وجه به صورت غیرمتمرکز و از طریق سیستم یکپارچه می شود.

به گفته وی از دیگر مزایای این سامانه، افزایش توانمندی تولید کنندگان به منظور ارائه کالاهای خود در شرایط یکسان و در تمام مراحل فروش از جمله ارائه پیشنهاد قیمت، صدور فاکتور و دریافت وجه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار کرد: شفافیت در فرایند خرید، پیروی از سیاست های یکسان، افزایش کارایی فرایند خرید و ... از دیگر مزایای این سامانه است.

وی تصریح کرد: با ایجاد رقابت مناسب بین تامین کنندگان و درج قیمت در این سامانه خریدار با مراجعه به ستاد می تواند بر اساس مشاهده قیمت نسبت به خرید کالای مدنظر تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۷ هزار نفر، ۴۱۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

کد خبر 2977113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha