۳ آذر ۱۳۹۴، ۹:۰۹

همزمان با هفته بسیج؛

نمایشگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در بجنورد گشایش یافت

بجنورد - نمایشگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی به همت کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء در بجنورد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، اسفندیار مکرمی گفت: این نمایشگاه به همت اعضاء و فعالان این کانون  و با هدف گرامیداشت هفته بسیج، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و رونق بخشیدن به مشارکت و حضور هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان در برنامه های فرهنگی مذهبی و نیز ارائه قابلیت های فکری و فرهنگی کانون در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گشایش یافته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء شهرستان بجنورد افزود: در این  نمایشگاه چهارغرفه دستاوردهای فرهنگی هنری و نیز صنایع دستی، در قالب آثار هنری و مکتوب و همچنین  پوسترهای روایتگر عاشورا به زبان کودکان و نوجوانان، در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: ارائه تازه ترین عناوین منتشر شده عرضه محصولات فرهنگی، سمعی و بصری و نرم افزارها، آثار شهدا  و وصیت نامه شهیدان و غرفه نقاشی کودکان نیز درغرفه‌های این نمایشگاه، در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار گرفته است.

مکرمی ساعت بازدید ازاین نمایشگاه را تا پایان هفته بسیج و همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۷ اعلام کرد.

کد خبر 2977143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha