۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

بسیج مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی است/ لزوم تقویت تفکربسیجی

بسیج مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی است/ لزوم تقویت تفکربسیجی

بجنورد - فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: بسیجیان به عنوان اصلی ترین مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارسید حسن مرتضوی صبح پنجشنبه در همایش «شکوه ایستادگی» که به مناسبت پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، در جمع بسیجیان خراسان شمالی افزود: امروز اقتدار نظام اسلامی در سراسر کره خاکی به واسطه حضور بسیجیان است.

وی گفت: امروز بسیجیان به عنوان اصلی ترین مدافعان جامعه اسلامی در تمام عرصه ها و صحنه ها حضور دارند.

سردار مرتضوی اظهار کرد: گسترش ارزش های اسلامی در سراسر جهان، مصون سازی آحاد بشریت جهانیان در برابر استکبار و ... از اهداف بسیجیان است.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی فقط به شیعه و اهل سنت محدود نمی شود بلکه امروز هر انسان آزادیخواهی می تواند در جهان، خود را به عنوان بسیجی مطرح می کند.

سردار مرتضوی گفت: امروز با حضور قدرتمندانه بسیجیان در تمامی صحنه ها، استکبار جهانی در برابر ایران اسلامی مجبور به خضوع و زانو زدن شده است.

وی اظهار کرد: امروز هیچ مرز و مانعی توان و قدرت مقابله با تفکر بسیجی را ندارد.

وی افزود: باتوجه به شرایط کنونی کشور، ایران به عنوان الگوی آزادی خواهان، به ویژه در میان مردم مظلوم جهان مطرح است.

سردار مرتضوی تاکید کرد: بایستی بستر و زمینه های گسترش بیشتر تفکر و روحیه بسیجی از سوی مسئولین فراهم شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز یکی از مطالبات بسیجیان استفاده از توانمندی های آنان در جهت کمک به دولت و مردم و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر امروز نسخه اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد ایران مطرح می شود، بسیجیان به عنوان سربازان خط مقدم این طرح، توانمندی، قابلیت و آمادگی لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

سردار مرتضوی گفت: بسیجیان به عنوان محور وحدت در اقصی نقاط کشورمحسوب می شوند، چراکه امروز قشر بسیج از شیعه، اهل تسنن و حتی مسیحیان تشکیل شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: امروز بسیج و بسیجی سبب رعب و وحشت بین ظالمان و مستکبران عالم شده‌اند و آمادگی و توانمندی مقابله با استکبار و‌حمایت از مظلومان عالم را دارند.

کد خبر 2979117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha