۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۰۳

گزارش گیتی‌پسند - منصوری 11 صفحه بود؛

افتخاری: نتیجه بازی نیمه‌تمام لیگ فوتسال تا دوشنبه اعلام می‌شود

افتخاری: نتیجه بازی نیمه‌تمام لیگ فوتسال تا دوشنبه اعلام می‌شود

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه گزارش اتفاقات حاشیه‌ای دیدار گیتی پسند با شهیدمنصوری در هفته بیستم لیگ برتر ۱۱ صفحه است، گفت: تا روز دوشنبه نتیجه این بازی نیمه تمام را مشخص می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا افتخاری درباره اتفاقات و حواشی دیدار گیتی پسند با شهید منصوری در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، اظهار کرد: من هم فیلم مسابقه را دیدم و هم گزارش بازی را خواندم. گزارش ناظر بازی ۱۱ صفحه بود. برای همین صبح فردا یکشنبه جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تشکیل می‌شود تا تصمیم درستی بگیریم.

وی درباره اینکه منظورش از تصمیم درست چیست، تصریح کرد: اولا باید فکری کنیم تا در بازی‌های آینده این اتفاقات رخ ندهد. باید تدابیر لازم اندیشیده شود چرا که لیگ به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود و دیدارها حساستر می‌شود.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: نباید اجازه داد حق تیمی ضایع شود. ما از مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری هم خواسته‌ایم فردا به جلسه بیاید.

افتخاری در پاسخ به این سئوال که نتیجه مسابقه چه خواهد شد، گفت: درباره نتیجه سازمان لیگ باید بر اساس قانون آنرا اعلام کنیم تا تیم‌های دیگر هم متوجه شوند کار بی حساب نیست. به هر حال رای نتیجه بازی تا پس فردا (دوشنبه) اعلام می‌شود.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: در سالهای گذشته چند مورد مثل این اتفاق رخ داده بود که برخورد قاطع ما باعث شد این اتفاقات کمرنگ شود و این فصل فقط در این بازی و دیدار مس سونگون با گیتی پسند شاهد آن بودیم.

 

کد خبر 2992119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha