۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴

استاندار خراسان شمالی:

تجمیع امکانات دانشگاه‌ها موجب توسعه مراکز آموزش عالی می‌شود

تجمیع امکانات دانشگاه‌ها موجب توسعه مراکز آموزش عالی می‌شود

بجنورد - استاندار خراسان شمالی گفت: تجمیع امکانات دانشگاه ها و مراکز علمی وآموزشی موجب توسعه ورشد بیشتر این مراکز می‌شود.

سیدعلی اکبر پرویزی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: افزایش کیفی دانشگاه‌ها و مراکز علمی از مهم‌ترین اهداف استانداری خراسان شمالی است که بر تحقق آن تاکید دارد.

وی اظهار کرد: به رغم اینکه اعتبارات دانشگاه‌ها، ملی است، اما استانداری طی دوسال گذشته به دانشگاه‌های خراسان شمالی مبلغ قابل توجهی کمک کرد.

پرویزی گفت: تجمیع امکانات دانشگاه‌ها و مراکزعلمی موجب توسعه ورشد بیشتر این مراکز دراستان می‌شود و نباید این موضوع را با ادغام اشتباه گرفت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در خصوص دانشگاه کوثر نیز افزود: ادغام دانشگاه کوثر و دانشگاه بجنورد دروغ محض است و قصد انجام چنین کاری را به هیچ وجه نداریم.

پرویزی گفت: دانشگاه کوثر با فنس‌کشی از اراضی دانشگاه بجنورد، ازامکانات منتقل شده به این مکان استفاده کند در غیراین‌صورت دانشگاه کوثر تا ۱۵سال آینده به امکانات اولیه مجهز نخواهد شد.

استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به روز دانشجو افزود: تشکل‌های دانشجویی در برگزاری فضای انتخاباتی سالم نقش موثری دارند.

وی بر لزوم حفظ حرمت‌ها و رعایت احترام مسئولان تاکید کرد و گفت: هیچ کسی حق توهین به دولتمردان را ندارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با پاسداشت روز دانشجو و تبریک آن به تمامی دانشجویان، بر تلاش برای رفع مشکلات دانشگاه‌ها و دانشجویان تاکید کرد.

کد خبر 2993483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha