۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸

فرماندار شیروان:

دانشجویان مراقب نفوذ دشمنان به دانشگاه‌ها باشند

دانشجویان مراقب نفوذ دشمنان به دانشگاه‌ها باشند

شیروان - فرماندار شهرستان شیروان گفت: دانشجویان مراقب نفوذ دشمنان از طریق تبلیغات فراگیر به دانشگاه ها باشند.

عباسعلی صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تلاش برای نفوذ بین نوجوانان و‌جوانان از اهداف دشمنان است و آنها تلاش می کنند تا با استفاده از روش‌های تبلیغاتی و جنگ نرم، اهداف خود را دربین جوانان به ویژه دانشجویان به پیش ببرند.

وی گفت: دشمنان با استفاده از تبلیغات فراگیر سعی در نفوذ بین دانشجویان در دانشگاه ها را دارند که از این جهت دانشجویان باید بیش از پیش مراقب باشند.

صفایی اظهار کرد: باتوجه به رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری، خوشبختانه دانشجویان به اهمیت دانشگاه ها در راستای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی توجه دارند.

وی گفت: توسعه وارتقای کیفی دانشگاه‌های شهرستان شیروان ازجمله برنامه هایی است که فرمانداری آن را در دستور کار خود قرار داده است.

صفایی اظهار کرد: در سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی قول‌های مساعدی برای توسعه و استفاده از ظرفیت مجتمع آموزش عالی شیروان که دارای قدیمی‌ترین واحد آموزشی در بخش کشاورزی است، داده شد.

فرماندار شیروان اظهار کرد: در حال حاضر شش هزار و ۴۴۲ دانشجو دراین شهرستان درمقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند، که از این تعداد ۵۰ درصد دانشجویان بومی هستند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفندماه امسال افزود: دانشجویان در برگزاری انتخابات سالم و بانشاط نقش مهمی دارند و باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان شیروان در خصوص حماسه ۹دی نیز گفت: حماسه ۹دی از جمله بزرگترین روزهای تاریخی کشور است که مردم ولایت مدار در این روز، بار دیگر حضور و آمادگی خود در برابر دشمنان ومستکبران اعلام و با آرمان های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب تجدید عهد می کنند.

وی اضافه کرد: باید برای حضور حداکثری شهروندان در مراسمات ۹دی نیز زمینه های لازم فراهم شود.

کد خبر 2993518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha