۵ مهر ۱۳۹۴، ۸:۵۶

با وجود سیل‌های مخرب؛

احداث پارک در بستر رودخانه شیروان سؤال برانگیز است

احداث پارک در بستر رودخانه شیروان سؤال برانگیز است

شیروان- عضو اسبق شورای شهر شیروان از احداث پارک در بستر رودخانه شیروان انتقاد کرد و گفت: با وجود سیل های مخرب، احداث پارک در بستر رودخانه شیروان سؤال برانگیز است.

محمدرضا فیاض پسندیده، عضو دوره اول و دوم شورای شهر شیروان در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از احداث پارک در بستر رودخانه چایلق شیروان، افزود: ما در دو دوره شورا به دنبال ایجاد دیوار ساحلی برای مهار سیلابها بودیم و هدف مان تأمین امنیت مردم شهر در قبال سیل های مخرب بود ولی متأسفانه در این دوره شاهد بالا آمدن بستر رودخانه هستیم.

وی با اشاره به این که دغدغه هایش را در نشست مشترک با اعضای شورا و کارشناسان هم مطرح کرده است، اضافه کرد: مردم نسبت به احداث پارک در بستر رودخانه معترض و نگران هستند و نباید کاری که برای مردم نگران کننده است و باعث سلب آرامش و امنیت شهروندان می شود را با اصرار انجام داد.

این عضو دو دوره شورای شهر با اشاره به سیل های مخرب اخیر در کشور اظهار داشت: هر چند مشاور در این طرح ایده هایش را مطرح کرد ولی برای شرایط بحران برنامه ای ارائه نشد و همه چیز در شرایط عادی طراحی شده است اما در هر صورت طرح ارائه شده نتوانست دغدغه همه حاضران در نشست کارشناسی را برطرف کند.

فیاض پسندیده با بیان این که من نیرویی سیاسی نیستم، افزود: من کاری به افراد و اهداف سیاسی آنها ندارم و نظرم بر حسب تجربه شخصی و نگرانی جمعی از شهروندان است که در این شرایط اجرای این پروژه را خطرناک و به نفع شهر و مردم نمی دانم و معتقدم شهرداری باید به جای احداث پارک نسبت به ادامه دیوارکشی این رودخانه اقدام کند تا سلامت شهر و شهروندان تأمین شود.

کد خبر 2925295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha