۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲

معاون وزیر آموزش و پرورش در کرمانشاه:

آسیب‌های اجتماعی تهدیدی آگاهانه علیه دانش آموزان است

آسیب‌های اجتماعی تهدیدی آگاهانه علیه دانش آموزان است

کرمانشاه- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آسیب‌های اجتماعی تهدیدی آگانه علیه دانش آموزان است و هجموم‌های امروز دشمنان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه گرد در مراسم افتتاح نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که پیش از ظهر امروز چهارشنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سند تحول بنیادین توسط مدیران هدایت و مدیران باید با توجه به شیوه‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس را هدایت کنند.

گرد با یادآوری کرمانشاه به عنوان استانی وفادار در انقلاب که غیرت‌مندانه فشارهای جنگ را تحمل کردند و مقابل افرادی ک قصد نفوذ در کشور را داشتند ایستادند، اظهار داشت: دانش آموزان باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک تهدید آگاهانه کسب علم کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار تلاش برای دستیابی به یک نقطه مطلوب شد و گفت: بسیاری از هجوم‌های امروزی برنامه ریزی شده است تا دانش آموزان را از تلاش بیشتر بازدارد.

وی پیرامون سند تحول بنیادین بیان کرد: معلمان باید در راستای تحقق سند تحول بنیادین به عنوان یک حیات طیبه و یک مدرسه خوب تلاش کنند زیرا در آینده چرخ صنعت به دست این دانش آموزان می‌چرخد در نتیجه باید برای رسیدن به یک مدرسه مطلوب تلاش شود.

گرد با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: مدیران باید با توجه به شیوه های آموزشی پژوهشی و تربیتی مدارس را هدایت کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: از هر خطایی که عده ای برای جلوگیری از تربیت انسان‌های توسعه یافته اعمال می کند دقت نظر شود.

وی دانش آموزان را آینده سازان این مرز و بوم دانست و گفت: حیف است که استان کرمانشاه خالی از توریسم و مرکز ساخت فرآورده های صنعتی و شغل و اشتغال باشد.

گرد در پایان ابراز امیدواری کرد: استان کرمانشاه با تربیت صحیح این نسل دانش آموزان نه تنها مانع نفوذ آسیب‌ها شده بلکه به عنوان استان برتر در سطح کشور شناخته شود.

کد خبر 3001278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha