۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷

استاندار خراسان شمالی:

رسانه‌ها به اطلاع رسانی به هنگام در مورد انتخابات کمک کنند

رسانه‌ها به اطلاع رسانی به هنگام در مورد انتخابات کمک کنند

بجنورد – استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها به اطلاع رسانی به هنگام در مورد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خراسان شمالی صبح امروز از ستاد انتخابات فرمانداری مرکز استان و روند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

سید علی اکبر پرویزی پس از بازدید، در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور، ازصبح امروز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تمامی ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان آغاز شده که امیدواریم با حضور همه افراد توانمند و علاقمند به شرکت در عرصه انتخابات، شاهد رقابت سالم و قانونمند نامزدها و حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال باشیم.

وی با اشاره به روند ثبت نام و تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: لیست نهایی تایید شدگان از سوی هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت ودر نهایت شورای نگهبان، هشت روز قبل از تاریخ رای گیری از طریق رسانه‌ها و ستاد انتخابات استان و شهرستانها به اطلاع مردم خواهد رسید.

پرویزی تصریح کرد: کسانی که در انتخابات هفتم اسفندماه به عنوان نمایندگان مردم استان از سوی مردم انتخاب شوند، نماینده همه مردم استان بوده و ما نیز ضمن حمایت، آنان را همراهی خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در مورد الکترونیکی شدن رای گیری در برخی از حوزه‌های انتخابیه استان افزود: در استان خراسان شمالی قرار بود یک شهرستان به عنوان پایلوت انتخاب شود که بر اساس بررسی‌های انجام شده و توافق وزارت کشور با شورای نگهبان این امر محقق نشد و قرار شد که در انتخابات امسال چند شهرستان در کلان شهرها به عنوان پایلوت انتخاب و رای گیری الکترونیکی در آن مراکز انجام شود.

وی در مورد تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان خراسان شمالی گفت: هنوز آمار دقیقی از تعداد واجدین شرایط برای انتخابات هفتم اسفندماه نداریم، اما بر اساس آمار سال ۹۰ این استان، ۶۲ درصد جمعیت خراسان شمالی واجد شرایط رای دادن هستند.

در بازدید استاندار خراسان شمالی از ستاد انتخابات مرکز استان مستقر در فرمانداری بجنورد، محمد رحیم نوروزیان رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و محمد رضا معموری سرپرست فر مانداری نیز حضور داشتند.

پرویزی در این بازدید ضمن خسته نباشید به اعضای ستاد انتخابات فرمانداری بجنورد از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استان خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان بیش از ۹۱۷ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 3003540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha