۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات:

اعضای هیئت‌های نظارت وبازرسی در بخشهای خراسان‌شمالی مشخص شدند

اعضای هیئت‌های نظارت وبازرسی در بخشهای خراسان‌شمالی مشخص شدند

بجنورد - سخنگوی هیئت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: اعضای هیئت نظارت و بازرسی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش‌های خراسان شمالی مشخص شدند.

ملک محمد حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیئت نظارت و بازرسی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت های نظارت و بازرسی در ۱۱ بخش خراسان شمالی را تعیین کرد.

وی افزود: پیش از این اعضای هیئت های نظارت استان و شهرستان از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تعیین شده است.

حسن زاده افزود: بر این اساس در هر شهرستان و هر بخش ۳ نفر به عنوان رئیس، قائم مقام و عضو هیئت نظارت و بازرسی انتخابات و در مرکز استان پنج نفر به عنوان اعضای هیئت استان تعیین شده اند.

سخنگوی هیئت نظارت و بازرسی انتخابات در خراسان شمالی افزود: هم اکنون شهرستانهای هشت گانه و ۱۱ بخش این استان دارای ۶۲ نفرعضو هیئت نظارت و بازرسی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: اسامی تمامی اعضای تعیین شده بخش های این استان به فرمانداری ها و بخشداری های ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام وزارت کشور، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و ۹۱۷ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی ثابت و یک کرسی مشترک در مجلس شورای اسلامی و یک عضو در مجلس خبرگان رهبری است.

کد خبر 2962266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha