۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸

فرماندار مانه و سملقان:

انتخابات اسفند ۹۴ مهمترین رویداد سال/ تلاش برای حضور حداکثری

انتخابات اسفند ۹۴ مهمترین رویداد سال/ تلاش برای حضور حداکثری

مانه و سملقان- فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از مهمترین رویدادهای سیاسی سال جاری است.

غلامرضا عوض زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار کرد: اسفندماه امسال بزرگترین رویداد سیاسی سال رقم خواهد خورد و به همین دلیل به مجریان و ناظرین انتخاباتی توصیه می کنیم که با رعایت اخلاق، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شرکت حداکثری مردم در این دو انتخابات، نیازمند عزم ملی است، تصریح کرد: تمامی مجریان برگزاری انتخابات، اعم از شخص فرماندار، بخشدار و دهیاران وهیئت های اجرایی، باید دربرگزاری با شکوه این انتخابات بی طرفانه تلاش و زمینه حضور آحاد جامعه را فراهم کنند.

عوض زاده با تاکید بر نقش هیئت های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخاباتی سالم افزود: برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف در زمان برگزاری انتخابات، باید اجرای قانون مبنای انجام همه امور و اقدامات قرار گیرد.

فرماندار مانه و سملقان گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم، اطمینان بخشی به مردم و دعوت مردم به حضور گسترده و با نشاط در این انتخابات باید مورد توجه تمامی دست اندرکاران باشد.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه نامزدهای مجلس شورای اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه هفتم اسفندماه امسال به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2991622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha