۲ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۲۶

تا پایان پنجمین روز ثبت نام انتخابات مجلس دهم؛

۴۶ مرد و۲ زن در خراسان شمالی داوطلب شرکت درانتخابات مجلس شدند

۴۶ مرد و۲ زن در خراسان شمالی داوطلب شرکت درانتخابات مجلس شدند

بجنورد- در پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شمار داوطلبان شرکت دراین انتخابات، به ۴۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس آخرین اطلاعات از تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی، ۴۶ مرد و دو زن برای حضور در این انتخابات در حوزه‌های انتخابیه بجنورد، شیروان و اسفراین ثبت نام کرده‌اند.

بر این اساس در حوزه انتخابیه بجنورد ۳۷ نفر، اسفراین شش نفر و شیروان نیز پنج نفر داوطلب با مراجعه به فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده‌اند.

شاخص‌ترین افراد ثبت نام شده امروز، قاسم جعفری نماینده فعلی مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و همچنین میرعلم سیدی دادستان سابق عمومی و انقلاب مرکز استان و قائم مقام سابق دادگستری کل خراسان شمالی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان وقت اداری روز چهارم دیماه در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های تابعه استان ادامه دارد.

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۷ هزار نفر چهار کرسی مستقل و یک کرسی مشترک از شهرستان فاروج در خراسان شمالی و قوچان در خراسان رضوی دارد.

کد خبر 3008174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha