۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد:

اقدامات نامزدهای انتخاباتی رصد می‌شود/ برخورد جدی با تخلفات

اقدامات نامزدهای انتخاباتی رصد می‌شود/ برخورد جدی با تخلفات

بجنورد - رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: جرائم انتخاباتی در خراسان شمالی بدون هیچ اغماضی، در چارچوب قانون و به صورت جدی پیگری و با متخلفان برخورد می شود.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به پیش رو بودن برگزاری دو انتخابات مهم در اسفندماه امسال، مهم ترین مسئله دستگاه قضایی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی تاکید کرد: تمام حرکات و اقدامات نامزدهای انتخاباتی رصد و برخورد با جرائم انتخاباتی در خراسان شمالی بدون هیچ اغماضی و به صورت قانونی و جدی انجام پیگیری می شود.

حجت الاسلام قدرتی گفت: مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری سبب استحکام نظام اسلامی می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به شعار سال گفت: همدلی و همکاری مردم و مسئولان، برگزاری انتخاباتی منطبق با قانون در سایه اخلاق مداری و با حضور آگاهانه مردم را در اسفندماه امسال رقم خواهد زد.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: با انجام وظایف درست دستگاه های نظارتی و قضایی به طور حتم افراد آگاه و خبره به مجلس راه می یابند.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی در زمینه انتخابات را ندارند.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: هر نامزد انتخاباتی و یا مدیر دستگاه اجرایی که در زمینه انتخابات مرتکب تخلف شود برای وی پرونده تشکیل و در چارچوب قانون به تخلف وی رسیدگی خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی افزود: تاکنون گزارش هایی مبنی بر تخلف نامزدهای احتمالی انتخاباتی، حامیان آنان و استفاده برخی مدیران دستگاه های اجرایی از امکانات دولتی به دستگاه قضایی رسیده، اما از ۱۶ آذرماه برخورد با تخلفات و بداخلاقی های انتخاباتی در خراسان شمالی به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه هفتم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.  

کد خبر 2994322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha