۳ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۰۹

در ادامه اعلام انصراف‌ها؛

۳ نامزد شیروانی انتخابات دهم از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند

۳ نامزد شیروانی انتخابات دهم از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند

بجنورد – در ادامه انصراف‌های نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر سه نامزد اصولگرا در شهرستان شیروان از ادامه رقابت‌ها به نفع یکی از نامزدها کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، همانگونه که پیش بینی می‌شد، ریزش نامزدهای انتخابات مجلس دهم در خراسان شمالی همچنان ادامه دارد به گونه‌ای که با اعلام انصراف سه نامزد انتخابات از حوزه انتخابیه شیروان، شمار نامزدهای مجلس دهم به ۵۱ نفر کاهش یافت.

با کناره گیری آقایان محمد صانعی، علی اصغر قائمی و احمد واعظ گلیان با امضای میثاق نامه‌ای به نفع علی جدی تنها نامزد مورد حمایت اصولگرایان در این شهرستان، شمار نامزدهای باقی مانده در حوزه انتخابیه شیروان از هشت نفر به سه نفر رسید.

هم اکنون حوزه انتخابیه شهرستان بجنورد با ۳۲ نامزد، حوزه انتخابیه اسفراین با ۱۴ نامزد و حوزه انتخابیه شیروان با پنج نامزد برای چهار کرسی ثابت در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شهرستان شیروان از شهرستان‌های هشت گانه خراسان شمالی با بیش از ۱۶۵ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور، روز جمعه هفتم اسفندماه ۹۴ برگزار می‌شود.

کد خبر 3562716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha