۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۴

با انصراف سه نفر و جابجایی یک نامزد؛

لیست نامزدهای مجلس دهم در خراسان شمالی دوباره تغییر کرد

 لیست نامزدهای مجلس دهم در خراسان شمالی دوباره تغییر کرد

بجنورد - با انصراف سه نفر از نامزدهای انتخابات مجلس دهم در خراسان شمالی و جابجایی یک نامزد، لیست نامزدهای مجلس دهم در این استان دوباره تغییر و شماره داوطلبان این استان به ۵۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام آخرین لیست داوطلبان مجلس دهم در خراسان شمالی، تعداد نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس در این استان به ۵۸ نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران تعداد داوطلبان این استان را ۶۳ نفر اعلام که با انصراف دو نامزد صبح امروز این تعداد به ۶۱ نفر رسیده بود.

با انصراف شماری از نامزدهای مجلس دهم در این استان و جابجایی یکی از نامزدها، ساعاتی قبل لیست اسامی داوطلبان انتخابات مجلس دهم مجدد اعلام و شمار نامزدهای این استان به ۵۸ نفر کاهش یافت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی شمالی در مورد کاهش نامزدهای انتخابات مجلس دهم در این استان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از لیست ۳۴ نفره حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز وجرگلان، گرمه و جاجرم تا کنون دو نفر به اسامی آقایان احمدرضا وفایی و عباس کیفی بجستان انصراف داده و یک نفر از داوطبان این حوزه که تقاضای انتقال به شیروان کرده بود با توجه به عدم موافقت شورای نگهبان به لیست این حوزه انتخابیه افزوده شد و بر این اساس تعداد داوطلبان این حوزه انتخابیه به ۳۳ نفر رسید و تعداد داوطلبان حوزه انتخابیه شیروان با انتقال محمد اسماعیل پوربه حوزه انتخابیه بجنورد، به ۹ نفر رسید.

خیرالله ترخانی افزود: با انصراف سه نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه اسفراین به نام‌های بهرام قزی، حسن شریف و ابراهیم کرامتی زاده شمار نامزدهای اسفراین نیز از ۱۹ نفر به ۱۶ نفر کاهش یافت.

وی اظهار کرد: به این ترتیب شمار نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی تا این لحظه به ۵۸ نفر کاهش یافته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان شمالی شمالی تصریح کرد: در صورت هرگونه تغییر به دلیل انصراف احتمالی نامزدهای مجلس دهم، مراتب از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر 3560172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha