۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۳۶

در پایان روز دوشنبه؛

داوطلبان نمایندگی مجلس دهم درخراسان شمالی به ۲۲نفر رسید

داوطلبان نمایندگی مجلس دهم درخراسان شمالی به ۲۲نفر رسید

بجنورد- با پایان یافتن سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس، پنج نفر به جمع داوطلبان نمایندگی مجلس دهم پیوستند و تعداد ثبت نام کنندگان در این استان را به ۲۲ نفر رساندند

به گزارش خبرنگار مهر، طی سه روز گذشته ۲۲ نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی که تمامی آنها مرد بودند، با مراجعه به مراکز ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری های استان، فرم های ثبت نام را تکمیل کردند.

با هفت نفر ثبت نام شدگان امروز، تعداد افراد ثبت نام شده برای حوزه انتخابیه شهرستان بجنورد ۱۶نفر، در حوزه انتخابیه اسفراین دونفر وبرای حوزه انتخابیه شیروان چهار نفر ثبت نام کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات واصله دو نفر از نامزدهای شاخص مجلس که در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده اند، عبارتند از آقایان موسی الرضا ثروتی نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان، جاجرم و گرمه و عبدالرضا عزیزی نماینده فعلی مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس.

بر اساس اعلام وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از روز شنبه ۲۸ آذرماه آغاز شده به مدت یک هفته در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های تابعه این استان ادامه دارد.

 

کد خبر 3006107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha