۱۷ اسفند ۱۳۸۴، ۱۱:۵۴

آيسيسكو با سازمان كنفرانس اسلامي همكاري مي كند

سازمان تربيت و علوم و فرهنگ اسلامي(آيسيسكو) به منظور اجراي برنامه هاي ده ساله اجلاس سران كشورهاي اسلامي، همكاري خود را با سازمان كنفرانس اسلامي اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري"مهر" به نقل از محيط، دكتر عبدالعزيز بن عثمان تويجري مدير كل سازمان تربيت و علوم و فرهنگ اسلامي ( آيسيسكو) در گردهمايي رؤساي سازمانها و مؤسسات اسلامي گفت: به منظور اجراي برنامه هاي ده ساله سازمان كنفرانس اسلامي كه اجلاس سران كشورهاي اسلامي 7 و 8 دسامبر( 16 و 17 آذر ) در مكه صادر كرد، آماده همكاري است.

تويجري اظهار داشت: آيسيسكو براي مقابله با تعرضات و تهديداتي كه جهان اسلام با آن روبه روست اقدام مي كند. اين سازمان قصد دارد تا با طرحها و برنامه هايي كه مربوط به خود آيسيسكو است و در اجراي برنامه هاي اجتماعي آن آماه همكاري است.

از سوي ديگر اين سازمان در نظر دارد با همكاري سازمانها و مؤسسات اسلامي، برنامه هاي ده ساله اجلاس را عملي كند.

پروفسور اكمل الدين احسان اوغلو دبير كل سازمان كنفرانس اسلامي در گردهمايي رؤساي مؤسسات و سازمانهاي اسلامي و دستگاههاي اصلي و فرعي كه در چارچوب فعاليتهاي سازمان كنفرانس اسلامي فعاليت مي كند، گفت: طي بيانيه اي كه در اجلاس سران كشورهاي اسلامي در مكه مكرمه صادر شد، برنامه هاي ده ساله به منظور مقابله با تهديداتي كه جهان اسلام با آن روبه روست، صادر شد، از اين رو همه سازمانها و مؤسسات اسلامي سعي دارند تا به نوعي با اين سازمان همكاري و برنامه هاي ده ساله سازمان كنفرانس اسلامي را عملي كنند.

 

کد خبر 300537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha