۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴

کارگروه مد و لباس برای همکاری با جشنواره فیلم اعلام آمادگی کرد

کارگروه مد و لباس برای همکاری با جشنواره فیلم اعلام آمادگی کرد

در دیدار حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نحوه همکاری در زمینه مد و لباس در جشنواره فیلم فجر بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، این نشست که حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، محمد حیدری دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، مهتاب کرامتی مشاور هنری این جشنواره، مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری و مسعود اله یاری مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد.

در ابتدای این دیدار محمد حیدری ضمن ابراز خرسندی از توجه کارگروه ساماندهی مدولباس کشور به مقوله طراحی لباس در جشنواره‌های گوناگون بالاخص جشنواره فیلم فجر، لباس را مقوله‌ای حیاطی و مهم در برخوردهای انسانی دانسته و توجه به طراحی مناسب با استفاده از استانداردهای حرفه ای طراحی را در عرصه های نمایشی بسیار ضروری دانست، وی اضافه کرد:استفاده از توانمندی های طراحان داخلی برای بهره گیری بازیگران و هنرمندان در عرصه فیلم امری مثبت و تأثیر گذار خواهد کرد.

در ادامه حمید قبادی با بیان نحوه همکاری‌ها با این دوره از جشنواره اعلام داشت:کارگروه ساماندهی مد و لباس آمادگی دارد تمام توان خود را در ارائه طرح‌های مناسب ایرانی به بازیگران و هنرمندان در افتتاحیه و اختتامیه فیلم فجر ارائه دهد تا با بهره گیری از این توان داخلی شاهد بهره برداری از طرح های مناسب و تبلیغات آن توسط هنرمندان برای عموم جامعه باشیم.

در ادامه مهتاب کرامتی، وجدانی و اله یاری به بیان دیدگاههای خود پرداخته و قرار شد نحوه همکاری ها در این دوره از جشنواره در غالب تفاهم نامه بین طرفین اجرا شود.

کد خبر 3007510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha