۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی سپاه:

۱۰ بیمارستان صحرائی توسط سپاه در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود

۱۰ بیمارستان صحرائی توسط سپاه در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود

زاهدان- فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فردا به طور همزمان ۱۰ بیمارستان صحرائی برای ارائه خدمات درمانی به مردم نقاط محروم استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مارانی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی سپاه مردم‌یاری است و این بیمارستان ها در شهرستان های هیرمند، زهک، فنوج، سرباز، سراوان، میرجاوه، نیکشهر افتتاح می گردد.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته کادر پزشکی این بیمارستان ها از سراسر ایران در استان حضور پیدا کردند و برای خدمت به مردم محروم  لحظه شماری می کنند.

وی با بیان اینکه سپاه از بدو ورود خود سعی بر مردمی بودن داشته و اظهار داشت: براین اساس پس از جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس نیز سپاه با همین روحیه به میدان آمده و سعی بر خدمات رسانی ویژه به مردم داشته است که حضور سپاه در صحنه های مختلف اجتماعی و بهداشتی خود گواهی بر این ادعا است.

وی یکی از قسمت های فعال سپاه بعد از جنگ تحمیلی را که با ارائه خدمات فراوانی به مردم همراه بوده است را بخش بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: در این راستا نیروی زمینی سپاه سعی بر شناسایی مناطق محروم و استفاده کردن از امکانات خود در این نواحی داشته و تا کنون توانسته نقش یسزایی را ایفا کرده است.

۸۵۰ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان از خدمات رایگان بهداشتی برخوردار شدند

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تا کنون با برپایی بیمارستان های صحرائی، ۸۵۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم در قالب این بیمارستان‌ها به طور رایگان ویزیت و درمان شده‌ و تعدادی نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین به منظور ارائه خدمات درمانی بهرت افراد نیازمند به بیمارستان‌های پیشرفته استان و کشور اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است این بیمارستان های صحرائی فردا به صورت همزمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شود.

 

کد خبر 3007724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha