۴ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹

امام جمعه مانه:

وحدت امت اسلامی موجب اعتلای اسلام می‌شود

وحدت امت اسلامی موجب اعتلای اسلام می‌شود

امام جمعه بخش مانه در شهرستان مانه و سملقان گفت: وحدت امت اسلامی موجب اعتلای اسلام و دین می‌شود.

حجت الاسلام حسین تکمیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته وحدت افزود: میلاد نبی مکرم اسلام (ص) پیام آور عزت، رحمت و سعادت برای تمام مسلمانان جهان است.

وی تلاش‌های امریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان مشترک مسلمین بر این است که با ایجاد تفرقه و پراکندگی بین مسلمانان، به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، اما مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی، دشمنان اسلام و قرآن را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

امام جمعه مانه با بیان اینکه وحدت باید به عنوان امری مهم، برای همه مسلمانان مورد توجه قرارگیرد، تصریح کرد: قرآن کریم در آیات زیادی به موضوع وحدت بین مسلمین تاکید کرده است.

حجت الاسلام تکمیلی گفت: علاوه بر دشمنان خارجی برخی افراد در داخل که مزدور آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند نیز سعی در ایجاد تفرقه بین اهل سنت واهل تشیع دارند، که باید هوشیاری و مراقبت بیشتری داشت.

وی بر اتحاد، برادری و همدلی بین شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: مسلمانان باید با محوریت خدا و رسول خدا (ص)، وحدت و یکپارپگی خود را حفظ و در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

حجت الاسلام تکمیلی سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) را عاملی برای وحدت مسلمانان دانست و افزود: هفته وحدت، هفته‌ای است که همه ما باید برای وحدت بیشتر بین مسلمین تلاش کنیم تا از برکات و معنویات این ایام بیشترین استفاده را ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

 

کد خبر 3009090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha