۸ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۳۱

امام جمعه اسفراین:

نهم دی‌ماه روز تجلی وحدت در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام است

نهم دی‌ماه روز تجلی وحدت در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام است

اسفراین - امام جمعه اسفراین، نهم دی ماه را روز تجلی وحدت، همدلی و همزبانی در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام قدیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه روز حضور خودجوش مردم در حراست و حمایت از ولایت بود و این امر باعث شد تا بساط فتنه و فتنه گر در شرایط آن روز، از جامعه برچیده شود.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) افزود: سرمنشا فتنه پیروی از هوای نفس و جان مایه آن غبار آلودگی جامعه است چرا که در چنین شرایطی تشخیص حق از باطل برای کسانی که فاقد بصیرت هستند، مشکل است.

حجت الاسلام محمدیان حضور میلیونی و گسترده مردم در این روز تاریخی را حماسه دیگری در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی دانست و گفت: حماسه ۹ دی و حرکت عظیمی که مردم در این روز و در راستای حمایت از ولایت فقیه انجام دادند، روزی تاریخی و به یادماندنی در تاریخ کشور شد.

 وی با اشاره به نامگذاری این روز به روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: این حماسه ترفندهای استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب کرد و فتنه گران را سر جای خود نشاند.

امام جمعه اسفراین تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری مردم در ایجاد این حرکت عظیم، بار دیگر انقلاب اسلامی را تثبیت و دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف شوم آنان ناامید کرد.

حجت الاسلام محمدیان از مردم خواست تا با حضور پررنگ خود در آئین‌های نهم دی ماه، بار دیگر حمایت خود از نظام و رهبری را درمقابل دنیای استکبار به نمایش بگذارند.

 

 

کد خبر 3012524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha