۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰

با حضور هنرمندان و اهالی قلم؛

«حرفه‌ای» در خبرگزاری مهر رونمایی می‌شود

«حرفه‌ای» در خبرگزاری مهر رونمایی می‌شود

کتاب «حرفه‌ای» شامل خاطرات مرحوم جواد شریفی راد با حضور هنرمندان سینما و اهالی قلم در خبرگزاری مهر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب حرفه‌ای شامل خاظرات جواد شریفی راد که توسط مرتضی قاضی تهیه و تدوین شده است روز شنبه ۱۹ دی طی مراسمی در خبرگزاری مهر منتشر می‌شود.

محسن محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل خبرگزاری مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: دو سال پس از واقعه انفجار در صحنه ساخت فیلم سینمایی «معراجی‌ها» و درگذشت جواد شریفی‌راد از رزمندگان دفاع مقدس و یکی از مدیران باسابقه جلوه‌های ویژه در سینمای ایران، خاطرات وی از دوران حضور در تیم خنثی‌سازی بمب نیروی هوایی ارتش به کوشش مرتضی قاضی تدوین و از سوی انتشارات رسانه مهر منتشر شد.

به گفته محمدی، قاضی این خاطرات را در سال ۸۹ و در خلال مصاحبه‌هایش درباره ساخت مستندی درباره جنگ شهرها؛ از زبان شریفی راد به عنوان سرتیم خنثی سازی گردآوری کرده است. مرحوم شریفی‌راد در قالب گفتگویی بلند و بیش از شش ساعته این خاطرات را روایت کرده است. شریفی راد در این کتاب خاطراتش را از مقطع ورود به نیروهای هوایی در سال ۵۴ یا ۵۵ شروع کرده و در ادامه به نحوه ورودش به حیطه خنثی‌سازی بمب می‌پردازد و تا عملیات مرصاد ادامه می‌یابد.

در مراسم رونمایی از این کتاب خانواده مرحوم شریفی راد و نیز برخی از هنرمندان از جمله مجید مجیدی و سید رضا میرکریمی و مسعود ده‌نمکی حضو خواهند داشت.

انتشارات رسانه مهر وابسته به خبرگزاری مهر کتاب حرفه‌ای را در قالب دومین اثر خود در دست انتشار قرار داده است.

این مراسم روز شنبه ۱۹ دی ماه از ساعت ۳ بعد از ظهر در خبرگزاری مهر برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود مرتضی قاضی پیش از این کتاب‌های «اسارت در هور»، جلد هشتم مجموعه «روایت نزدیک»، «یادگاران» ویژه شهید احمدی روشن و «اولین روزهای مقاومت» شامل خاطرات دو نفر از فرماندهان ارتش از مقاومت خرمشهر را تالیف کرده است.

کد خبر 3017865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha