۱۷ دی ۱۳۹۴، ۹:۲۷

به مناسبت روز بسیج رسانه انجام می شود:

دیداراصحاب رسانه با خانواده شهید شاخص بسیج رسانه خراسان شمالی

دیداراصحاب رسانه با خانواده شهید شاخص بسیج رسانه خراسان شمالی

بجنورد - مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه، اعضای سازمان بسیج رسانه استان با خانواده تنها شهید خبرنگار خراسان شمالی دیدار می کنند.

محسن زاهد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شهید امانی تنها شهید خبرنگار استان و شهید شاخص است که اعضای سازمان بسیج رسانه استان بر مزار این شهید گرانقدر گردهم می‌آیند و میثاقی دوباره با آرمانهای شهدای ۸ سال دفاع مقدس می بندند.

وی پاسداشت شهدا و خانواده‌های آنان را یکی از رویکرد های بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: براین اساس اعضای بسیج رسانه استان با خانواده شهید امانی دیدار خواهند داشت.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی از دیگر برنامه های این سفر را نشستی صمیمی با خبرنگاران و اهل رسانه شیروان عنوان کرد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین وظایف رسانه ها در پاسداری از ارزش های انقلاب دانست.

شهید محمدرضا امانی، متولد ۱۳۴۷ در شهرستان شیروان، در۱۲ سالگی شروع به فعالیت های انقلابی کرد و در ۱۵ سالگی وارد جبهه های جنگ تحمیلی شد، او در۱۶ سالگی تحت عنوان خبرنگار و گزارشگر به حماسه آفرینی و ثبت تصاویر و لحظه های تاریخی و ماندگار از دفاع مقدس پرداخت امانی در سن نوجوانی کارگردانی نمایشنامه‌های پرمحتوایی را برعهده داشت و در حالی که سن کمی داشت مقالات، خبر و آثار متعددی از وی در روزنامه‌های کشور چاپ می شد؛ وی به طورهمزمان به عنوان گزارشگر و خبرنگار با صداو سیمای کشور، روزنامه اطلاعات، جمهوری اسلامی و خراسان همکاری داشت و سخنرانی هایی را در شهرهای مختلف انجام داد و سرانجام درسن ۱۸سالگی در کربلای شلمچه به کاروان شهیدان پیوست.

کد خبر 3019181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha