۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳

توسط سازمان بسیج رسانه/

موضوع کاهش اشتراک نشریات در ادارات خراسان شمالی پیگیری می شود

موضوع کاهش اشتراک نشریات در ادارات خراسان شمالی پیگیری می شود

بجنورد- رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با انتقاد از کاهش اشتراک نشریات استانی از سوی برخی دستگاه های اجرایی، گفت: این سازمان موضوع کاهش اشتراک نشریات استانی را به طور ویژه پیگیری می کند.

محسن زاهداحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از کاهش تعداد اشتراک روزنامه ها و نشریات استانی از سوی برخی از دستگاه های اجرایی خراسان شمالی به بهانه کمبود اعتبار، اظهار داشت: هزینه اشتراک یک سال تمامی روزنامه ها و نشریات استانی به اندازه ای ناچیز است که در قبال سایر هزینه های دستگاه های دولتی، اصلا قابل مقایسه نیست.

وی با بیان این که توسعه استان نیازمند توسعه رسانه ها است، افزود: سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی نسبت به اقدام فوق معترض بوده و آن را به طور ویژه پیگیری می کند.

زاهداحمدی با اشاره به این که اصحاب رسانه و مطبوعات نقش مهمی در راستای تحقق شعار همدلی و همزبانی دارند، اضافه کرد: رسانه ها پل ارتباطی بین ملت و دولت بوده و تقویت آنها به طور قطع سبب ارتباط و همدلی و همزبانی بیشتر بین دولت و ملت که فرموده رهبر معظم انقلاب است، خواهد شد.

به گفته وی فعالیت های رسانه ای مطلوب و اطلاع رسانی مناسب از سوی مطبوعات زمینه ساز توسعه خراسان شمالی در بخش های مختلف می شود و دستگاه های اجرایی استان می بایست از این ظرفیت استفاده بیشتری کنند.

کد خبر 2539154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha