۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۵۱

در آستانه تشکیل سازمان بسیج رسانه انجام شد؛

دیداراصحاب رسانه با خانواده شهید شاخص رسانه خراسان شمالی

دیداراصحاب رسانه با خانواده شهید شاخص رسانه خراسان شمالی

شیروان - در آستانه تشکیل سازمان بسیج رسانه جمعی از اهالی رسانه و اعضای سازمان بسیج رسانه با خانواده شهید شاخص رسانه خراسان شمالی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی، مسول بسیج رسانه خراسان شمالی، جانشین فرمانده سپاه استان در امور اقشار و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان شیروان در آستانه تشکیل سازمان بسیج رسانه و بیست و نهمین سالگرد شهید امانی، شهید شاخص رسانه استان، با خانواده وی در منزل ایشان دیدار کردند.

در این دیدار مادر و برادران شهید، فرمانده و همرزم این شهید نیز حضور داشتند.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در این دیدار گفت: گفتمان انقلاب و نظام اسلامی خارج از فرهنگ ایثار و شهادت نیست؛ چرا که مادرانی بودند که در دوران جنگ تحمیلی فرزندان را آماده اعزام به جنگ می‌کردند و مادرانی نیز در تلاش برای تهیه و ارسال تجهیزات و ملزومات جنگ بودند.

محسن زاهد احمدی افزود: مادران شهدا با صعه صدر پشتوانه فرزندان بودند و با این سرمایه‌های معنوی، ما را راهنمایی کردند تا بتوانیم ادامه دهنده خوبی در پیمودن راه امام(ره) و شهدا باشیم.

وی اظهار کرد: شهید امانی تنها خبرنگار شهید خراسان، شهید شاخص بسیج رسانه است و اهل قلم و رسانه با الگو گیری از این شهید می‌توانند قلمشان را ساری و جاری کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: اولین یادواره شهید رسانه خراسان شمالی در سال ۹۵ و قبل از کنگره ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تهیه کتاب شهید با مجموعه‌ای از خاطرات همرزمان و دلنوشته های ایثار و شهادت و برنامه مستند شهید خبرنگار خراسان شمالی نیز در سال ۹۵ در دستور کار است.

زاهد احمدی گفت: نگاه ما در مجموعه بسیج رسانه این است که بتوانیم آگاهی بخشی و بصیرت مردم را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا ایجاد کنیم.

این مسئول گفت: در حال حاضر مهم‌ترین هدف دشمن کمرنگ کردن انقلاب اسلامی با به راه اندازی جنگ نرم است که رسانه‌ها و اهل رسانه به عنوان افسران جنگ نرم با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانند در این سنگر پیروز باشند.

وی تاکید کرد: یکی از شاخصه‌های شیروان، شهید محمد رضا امانی شهید شاخص رسانه این استان است؛ که باید شهید امانی را بهتر بشناسیم، خوب معرفی کنیم.

زاهد احمدی در پایان گفت: هر وقت شهید را بهتر شناختیم می‌توانیم بهتر کار کنیم و در این فضا پیش برویم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

کد خبر 3019882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha