۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۲۲

به همت سازمان بسیج رسانه/

ارائه خدمات بیمه ای به اهالی رسانه خراسان شمالی آغاز شد

ارائه خدمات بیمه ای به اهالی رسانه خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی از آغاز ارائه خدمات بیمه ای به اعضای این سازمان در استان از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زاهداحمدی ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر، از آغاز خدمات بیمه ای سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی به اعضای این سازمان خبر داد و افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال و در پی توافق با یکی از بیمه های شاخص کشور، اهالی رسانه و مطبوعات عضو سازمان بسیج رسانه ای خراسان شمالی می توانند در زمینه بیمه بدنه و شخص ثالث خودرو از تسهیلات ویژه استفاده کنند.

وی با بیان این که این اقدام در راستای ارائه خدمات و تسهیلات به اعضای سازمان بسیج رسانه استان صورت گرفته است، افزود: بر اساس توافق انجام شده با شرکت بیمه، تمامی مبلغ حق بیمه بدنه و شخص ثالث خودرو از اعضای این سازمان به صورت اقساطی دریافت می شود.

زاهداحمدی بخش دوم خدمات بیمه ای سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی به اهالی مطبوعات استان را بیمه تکمیلی خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه ذکر کرد و گفت: ارائه این خدمات بیمه ای نیز به زودی آغاز می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برنامه های این سازمان در سال جاری، اظهار کرد: امسال دو اردوی برون استانی برای اعضای این سازمان در نظر گرفته شده است.

به گفته زاهداحمدی بر این اساس در نیمه نخست امسال اردوی بازدید از حوزه های مختلف رسانه های کشوری در تهران و در نیمه دوم سال نیز اردوی راهیان نور برای اهالی رسانه و مطبوعات استان پیش بینی شده است.

این مسئول با اشاره به این که همچنین برای سال جاری دو اردوی درون استانی نیز برای اعضای سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این اردوها شامل بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در استان و نیز دیدار ماهانه با خانواده های شهدای روستایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری دو دوره آموزش رسانه ای نیز برای علاقه مندان به رسانه، خبرنگاران و اهالی مطبوعات استان در نظر گرفته شده که دوره نخست سطح مقدماتی آموزش خبرنگاری و دوره دوم سطح تکمیلی آموزش های رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، در خراسان شمالی ۲۵۰ خبرنگار، فعال رسانه ای و عضو خانه مطبوعات وجود دارد که بیش از نیمی از این افراد در سازمان بسیج رسانه عضویت دارند.

کد خبر 2538269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha